Virgil Abloh nu a fost doar un creator de modă. Director artistic al colecțiilor pentru bărbați Louis Vuitton și fondator al brandului Off-White, americanul a fost și DJ, arhitect, inginer și designer de mobilier. Acesta și-a marcat cariera prin colaborări și diversiuni. Un obicei luat de la început. Când l-a cunoscut pe Kanye West la 22 de ani, s-a alăturat gărzii de corp a rapperului și a devenit directorul său artistic timp de aproape paisprezece ani.
În 2011, numele său a ieșit din umbră datorită coperții albumului Watch the Throne pe care a creat-o pentru rapperul din Chicago și Jay-Z. Obiectul primește un Grammy. Virgil Abloh începe apoi să construiască această punte între cultura streetwear și lumea luxului. Sub prisma lui, obiectele și hainele capătă o identitate multiplă navigând între artă, filozofie, muzică și politică.

În 2012, s-a lansat în modă cu Pyrex Vision. Strict vorbind, încă nu a venit timpul pentru creația couture. Virgil Abloh cumpără stocuri vechi de haine Ralp Lauren și Champion pe care își pune sigla Pyrex împreună cu numărul 23, făcând referire la Michael Jordan, jucătorul său de baschet preferat. Succesul este de așa natură încât întrerupe acest proiect pe care îl descrie drept un „experiment artistic” pentru a da naștere Off-White, o altă marcă de modă cu care își dorește să aibă mai mult succes. În același timp, Virgil Abloh decide să o asocieze cu alte nume (nu neapărat fashion) prin multiplicarea colaborărilor cu Moncler, Nike, Umbro, Ssense e- magazin, Evian, Levi's Made & Crafted.

Ikea, în 2019, nu face excepție. Când a făcut echipă cu brandul suedez, a fost pentru a transforma obiectele de zi cu zi și mobilierul în piese neașteptate. În 2018, numirea sa ca director artistic al colecțiilor pentru bărbați Louis Vuitton a făcut furori. El a devenit unul dintre primii designeri de culoare care a preluat cârma unui brand de lux la nivel mondial. El își desfășoară viziunea pe scară largă, această faimoasă intersecție între streetwear și lux.

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.