Dar Ocean Builders, o companie cu sediul în Panama, specializată în tehnologie marină inovatoare, tocmai a dezvăluit o flotă de case care reușesc să le aducă pe toate trei împreună.
Descrise drept „primele case eco-restauratoare din lume”, casele capsulă, care variază de la aproximativ 295.000 de dolari până la 1,5 milioane de dolari, sunt în prezent în construcție în portul de agrement Linton Bay de pe coasta de nord a Panama.
Proiectate de arhitectul olandez Koen Olthuis și echipa sa de la Waterstudio, cele trei modele disponibile includ modelul emblematic SeaPod, construit pentru viața acvatică, GreenPod, conceput pentru utilizarea terenurilor și EcoPod, o opțiune ecologică și prietenoasă din punct de vedere economic.
Seapod-ul a fost conceptualizat de Rüdiger Koch, șeful departamentului de inginerie la Ocean Builders, împreună cu directorul executiv Grant Romundt, ca o soluție la lipsa de spațiu în destinațiile populare de plajă.
Structura ridicată oferă 73 de metri pătrați de spațiu de locuit, inclusiv un dormitor matrimonial, living, bucătărie și baie, repartizate pe trei niveluri și jumătate.
Cu spațiu pentru două persoane, unitatea utilizează peste 50 de metri cubi de tuburi de oțel umplute cu aer pentru a pluti la 2,2 metri deasupra valurilor. Fiecare casă oferă vedere la ocean de 360 de grade.
Romundt speră că designul va provoca percepțiile despre case și călătorii, precum și să le permită locuitorilor să trăiască pe apă fără a fi nevoiți să facă sacrificii atunci când vine vorba de „luxurile vieții moderne”.
„În mod normal, când trăiești pe apă, ești pe o barcă, iar să trăiești așa nu se poate. Așa că am proiectat o casă care plutește pe apă, dar care îți oferă și o experiență de a trăi pe uscat”, a declarat Grant Romundt, manager în cadrul companiei de proiectare pentru CNN Travel. „Să trăiești așa este relaxant și frumos. Majoritatea oamenilor petrec tot anul visând la vacanța de două săptămâni în care merg pe o insulă tropicală, se relaxează și își încarcă bateriile. De ce să nu trăiești așa tot anul? Este atât de ușor să poți lucra de la distanță acum”, a adăugat el.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.