Creația lui Pierpaolo Lazzarini, fondatorul studioului de design Lazzarini, se numește Pearlsuite și este un apartament plutitor fără emisii, menit să revoluționeze ospitalitatea de pe litoral. A fost conceput special pentru Jet Capsule, studio specializat în nave futuriste și durabile.
Ideală atât pentru stațiunile existente, cât și pentru cele viitoare, capsula le permite hotelierilor să mărească numărul de apartamente al unei proprietăți în câteva săptămâni la ceea ce studioul de design spune că este un cost foarte scăzut.
Capsula în sine, care are un diametru de aproximativ 8 metri, are o carcasă principală și o carcasă circulară, asemănătoare navei cu numele Jet Capsule. Complet autonom, apartamentul este echipat cu panouri solare care generează energie curată și verde pentru a alimenta A/C, iluminatul și alte aparate.
Lazzarini nu a împărtășit detalii specifice cu privire la propulsie, dar spune că apartamentul ar putea călători cu o viteză de până la 5 noduri. De asemenea, va veni cu un sistem stabilizator giroscop pentru a asigura navigarea lină.
La bord, interiorul de lux măsoară aproximativ 22 de metri pătrați și poate fi configurat într-o gamă largă de moduri diferite. Gama de top, la prețul de 300.000 de dolari, vine complet cu toate dotările moderne. În plus, există o punte în aer liber cu acces direct la apă. Versiunile mai simplificate, pe de altă parte, încep de la 50.000 de dolari și ar putea avea doar un lounge, de exemplu.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.