Turismul spațial, care s-a dezvoltat în ultimii ani datorită SpaceX și stației spațiale Virgin Galactic, are un viitor strălucit, deoarece un nou actor tocmai și-a dezvăluit proiectul. Asociată cu studioul britanic de design PriestmanGoode, firma americană Space Perspective intenționează să trimită turiști în stratosferă.
Va fi o călătorie de șase ore, în trei părți. O ascensiune de două ore la 30 de kilometri, o „croazieră” în spațiu admirând orbita Pământului încă două ore și ultimele două pentru coborârea către ocean, unde pasagerii sunt preluați de o barcă de companie.
Space Perspective este o companie fondată de absolvenți ai World View Enterprises și transportă echipamente în spațiu. Pentru a proiecta capsula Neptun (numele proiectului), care poate găzdui până la opt pasageri, start-up-ul american a apelat la PriestmanGoode, obișnuit să proiecteze scaune, cabine și accesorii pentru aviație.
Va fi o experiență de zbor spațial diferită de călătoriile bazate pe rachete de la Blue Origin, Virgin Galactic și Space-X. Space Perspective a spus că lansarea cu succes a balonului său spațial, de vinerea trecută, Neptun One, arată că este posibil un alt tip de călătorie spațială.
Spre deosebire de capsula aeronavă a celorlalte firme spațiale comerciale, Neptun One va fi mai mult ca un lounge, cu WiFi, toaletă și bar, care plutește la 20 km/h în stratosferă. „Totul este lent, blând și confortabil”, spune Jane Poynter, care a fondat compania împreună cu soțul ei, Taber McCallum. „Nu explodezi în spațiu deasupra unei rachete, cu furia și vibrațiile pe care le implică.”
Prețul unei astfel de călătorii este pe măsură: Space Perspective a deschis vânzările de bilete pentru primele zboruri comerciale în 2024 pentru 150.000 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.