Lista, publicată de compania de migrare a investițiilor Henley & Partners și firma globală de informații privind averea New World Wealth, urmărește orașele cu rezidenți care au o avere investibilă de cel puțin 1 milion de dolari.
Rezultatele din acest an au văzut că SUA domină 10 locuri în primele 50, în timp ce China a urmat cu cinci, iar Australia a avut patru. Privind cifrele mai îndeaproape, zona golfului din California are cea mai mare concentrație de miliardari, la 63 de persoane, în urmă fiind New York, Beijing și Los Angeles.
New York City
Tokyo
The Bay Area (San Francisco and Silicon Valley)
London
Singapore
Los Angeles
Hong Kong
Beijing
Shanghai
Sydney
În Asia, Tokyo ocupă locul unu cu aproximativ 290.000 de milionari, dar acest număr a reprezentat o scădere de 5% între 2012 și 2022. Un alt punct interesant este numărul relativ scăzut de miliardari din capitala Japoniei. Pe de altă parte, Singapore a înregistrat un aflux de 40% datorită peisajului său favorabil afacerilor și climatului politic stabil. Orașul-stat este cea mai bună alegere pentru afacerile de familie, iar guvernul estimează că aproximativ 700 dintre aceste organizații private și-au înființat birouri în Singapore. În schimb, Hong Kong, un oraș care a fost comparat cu Singapore, are al treilea cel mai mare număr de oameni bogați din Asia.
Potrivit CEO-ului Henley & Partners, Juerg Steffen, majoritatea orașelor care s-au clasat în top 10 cele mai bogate orașe din lume în 2023 au programe menite să faciliteze transferul de fonduri și să promoveze investițiile străine, în schimbul drepturilor de ședere sau de cetățenie. Steffen a subliniat că abilitatea de a schimba reședința sau afacerea într-o locație mai avantajoasă, sau de a avea posibilitatea de a alege mai multe reședințe în întreaga lume, devine un factor crucial în planificarea bogăției și moștenirii internaționale a clienților privați.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.