Nimic nu sună mai pretențios ca un ceai băut într-o după-amiază, la hotelul The Lanesborough din Londra. Hotelul este pregătit să dezvăluie seria sa inovatoare de ceaiuri de după-amiază de sezon, inspirată de serialul de epocă Bridgerton, în asociere cu Netflix și Shondaland.
Noua ofertă va fi lansată pe 25 martie, iar experiența va fi găzduită în sala de mese exclusivistă a The Lanesborough. Reprezentanții hotelului spun că va oferi o odă erei Regency într-un mod cu totul nou.
Locația se va lăuda cu un acoperiș de sticlă bombat, care va fi iluminat în mod natural în timpul zilei și decorat cu candelabre elaborate noaptea, cu alte câteva elemente de lux.
Meniul este realizat de șeful bucătăriei The Lanesborough's Pastry Chef, Kevin Miller și va include sandvișuri și brioșe făcute din pui, coriandru proaspăt, maioneză cu ouă Clarence Court, muștar integral, somon afumat, hrean, castraveți organici, iaurt natural, mentă, șuncă, maioneză cu piper negru și semințe de ceapă.
Oaspeții se vor bucura și de dulciuri, mai ales de prăjituri concept dedicate vieții și personajelor din Bridgeton, cum ar fi The Queen's Diamond (o ciocolată realizată manual amestecată cu miere, cardamom verde și alb), A True Love Match (un prăjitură clasică în straturi realizată dintr-un pandișpan delicios ușor de vanilie), The Rake (un mousse de ciocolată cu lapte și fructe) și The Lady Whistledown (un finanţator de nuci de fistic şi prăjitură cu mousse de fistic).
Vedeta este All is Fair in Love & War, care celebrează familia Bridgerton în toată gloria ei! Este vorba despre un cheesecake cu apă de trandafiri cu o explozie de jeleu de zmeură în centru, pe o bază crumble crunch acoperită cu ciocolată albă.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.