Jucătorii celor două echipe finaliste au depus multă sudoare și lacrimi pentru a ajunge la Super Bowl în acest weekend. Deci, este de cuviință ca aproape tot atât de mult timp și efort să fie puse în crearea trofeului pentru care au luptat.
Tom Brady
Trofeul „Vince Lombardi” etse considerat cel mai mare premiu din sporturile nord-americane. Iar trofeul, care a fost acordat fiecărui câștigător al Super Bowl-ului de la primul joc din 1967, este încă realizat manual în fiecare an de către designerul său original: Tiffany & Co.
Având o înălțime de 22 de centimetri și cântărind șapte kilograme, trofeul din argint sterlin reprezintă o minge de fotbal de dimensiuni mari în poziția de lovitură. A fost proiectat de Oscar Riedener, un fost vicepreședinte Tiffany, care l-a desenat mai întâi pe un șervețel de cocktail în timpul unei întâlniri din 1966. Designul lui Riedener l-a cucerit pe comisarul de atunci Pete Rozelle, iar bijutierul a realizat trofeul, care a fost numit după legendarul antrenor Green Bay Packers, Vince Lombardi, în 1970.
După 55 de ani de realizare a trofeului, Tiffany folosește tehnici tradiționale de arginterie - lipire manuală, filare, urmărire și lustruire. Realizarea fiecărui trofeu durează patru luni.
„Vince Lombardi” nu este singurul trofeu pe care bijutierul american Tiffany îl realizează în fiecare an. El este, de asemenea, responsabil pentru premiile de top din Major League Baseball și NBA. De asemenea, nu este singura companie de lux care are legătură cu premiilor sportive. În octombrie, trofeul „Larry O'Brien” a fost oferit celor de la Los Angeles Lakers într-o geantă personalizat Louis Vuitton.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.