Jucătorii celor două echipe finaliste au depus multă sudoare și lacrimi pentru a ajunge la Super Bowl în acest weekend. Deci, este de cuviință ca aproape tot atât de mult timp și efort să fie puse în crearea trofeului pentru care au luptat.
Tom Brady
Trofeul „Vince Lombardi” etse considerat cel mai mare premiu din sporturile nord-americane. Iar trofeul, care a fost acordat fiecărui câștigător al Super Bowl-ului de la primul joc din 1967, este încă realizat manual în fiecare an de către designerul său original: Tiffany & Co.
Având o înălțime de 22 de centimetri și cântărind șapte kilograme, trofeul din argint sterlin reprezintă o minge de fotbal de dimensiuni mari în poziția de lovitură. A fost proiectat de Oscar Riedener, un fost vicepreședinte Tiffany, care l-a desenat mai întâi pe un șervețel de cocktail în timpul unei întâlniri din 1966. Designul lui Riedener l-a cucerit pe comisarul de atunci Pete Rozelle, iar bijutierul a realizat trofeul, care a fost numit după legendarul antrenor Green Bay Packers, Vince Lombardi, în 1970.
După 55 de ani de realizare a trofeului, Tiffany folosește tehnici tradiționale de arginterie - lipire manuală, filare, urmărire și lustruire. Realizarea fiecărui trofeu durează patru luni.
„Vince Lombardi” nu este singurul trofeu pe care bijutierul american Tiffany îl realizează în fiecare an. El este, de asemenea, responsabil pentru premiile de top din Major League Baseball și NBA. De asemenea, nu este singura companie de lux care are legătură cu premiilor sportive. În octombrie, trofeul „Larry O'Brien” a fost oferit celor de la Los Angeles Lakers într-o geantă personalizat Louis Vuitton.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.