Alături de medicii de la Skinmed și de reprezentanțîi Bioderma s-a aflat și gălățeanul Alex Stoica, vicecampion național la kaiac-canoe, cunoscut publicului larg în urmă participării sale la unul dintre cele mai populare show-uri – Exatlon România. El a înțeles importantă îngrijirii corecte a pielii și necesitatea controalelor periodice după problemele cu care s-a confruntat imediat ce s-a întors acasă din Republica Dominicană, locul unde a participat la concurs aproximativ 3 luni de zile: “Lipsa unui ritual temeinic de îngrijire și protecție
ale pielii sub soarele dominican mi-a prejudiciat serios calitatea pielii, astfel încât a fost necesar să ajung la medic. Pielea mea era extrem de uscată și pe alocuri hiperpigmentată. Vă dați seama că în febra concursului uităm să-mi dau cu cremă de protecție solară din 2 în 2 ore. Ca să fiu sincer, nici nu știam că această e regulă. Din fericire am dat peste dna. Dr. Amalia Anghel, care nu numai că m-a salvat, dar m-a ajutat să înțeleg ce trebuie să fac de acum înainte pentru a avea o piele sănătoasă. Ca să înțelegeți, gândiți-va că până acum luna august mă găsea negru-tuci. Anul acesta sunt alb că vărul… ”
Să nu uităm că cel mai prețios outfit e pielea sănătoasă! Cum vara asta e delicată nu numai din cauza temperaturilor ridicate, ci și din pricina măsurilor de siguranță pe care fiecare dintre noi trebuie să le ia împotriva Covid 19, specialiștii clinicii Skinmed alături de cei de la Bioderma te “veghează” în fiecare weekend al lunii august pe una dintre cele mai mari și mai sigure plaje de pe litoralul românesc – Shut Up, Beach, loc unde absolut toate măsurile anti Covid 19 sunt respectate cu strictețe!
Cool4Skin e o campanie susținută de vedete responsabile, mari iubitoare de bronz, dar conștiente de importantă menținerii sănătățîi pielii: vedeta Octavia Geamănu, Sonia Trifan (designer vestimentar), sportivii Diana Bulimar (campioană olimpică gimnastică), Ana Maria Popescu (campioană națională, europeană și mondială la karate /instructor de fitness), Alex Stoica (vicecampion național la kaiac-canoe), Mihai Berar (cel mai popular jandarm de la Exatlon), Gabi Nedelcu (finalist Exatlon), Cristian Dumitrache (Exatlon) și faimoasa Cristina Constantinescu aka Kiki (instructor de fitness). Pe aceștia ii puteți găși oricând pe plajă Shut Up, fiecare având propria poveste legată de expunerea necontrolată la soare și grijă pentru propria sănătate.
Expunere la soare fără riscuri, fără arsuri, fără riduri, fără potențial de cancer!
Dr. Amalia Anghel, medic primar dermatologie/venerologie, inițiatoarea campaniei Cool4Skin: “Vorbim despre un proiect care vine în sprijinul tuturor iubitorilor de soare, de mare, dar care uneori se expun necontrolat, riscând grave afecțiuni ale pielii. Așa cum am anticipat, am întâlnit pe plajă și persoane sănătoase, responsabile, dar și persoane de diferite vârste – de la copilași până la cele de vârstă a treia, care s-au prezentat la bancul Cool4Skin cu arsuri solare, cu hiperpigmentari pe diferite zone ale corpului și, din păcate, chiar cu cancer avansat al pielii (un tânăr de doar 30 de ani, care nu se prezentase niciodată la un control de specialitate!). Doresc prin acest proiect să informăm oamenii asupra pericolelor expunerii necontrolate la soare, să evidențiem rolul prevenției oricărei afecțiuni grave, să depistăm afecțiunile serioase, care necesită control periodic și tratament specializat și salvăm vieți, pentru că viață merită trăită!”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.