Victoria Beckham face referire în mod regulat la îmbrăcăminte pentru bărbați în colecțiile sale, dar în acest sezon soțul ei, în special, a fost punctul central al moodboard-ului său pentru primăvara/vara 2022. „Cămășile oversize de chambray sunt similare cu cele purtate de David, cu pantaloni largi și o curea frumoasă.”
Piesele designerului se inspiră din stilul soțului ei, David Beckham, iar cei care știu capacitatea ei de a transforma piese clasice de îmbrăcăminte pentru bărbați și de a le adapta femeii moderne vor recunoaște detaliile. „O figură masculină este în ADN-ul nostru”, spune Victoria Beckham. „A fost un amestec destul de eclectic de bărbați bine îmbrăcați, care mi-a venit în minte când m-am gândit la acest sezon ... Leo în lenjerie, Ray Liotta în Goodfellas - vesta și cămașa descheiată - apoi, bineînțeles, domnul Beckham însuși.”
Look inspirat de stilul soțului ei, David
Eleganța unui costum gri - semnătura lui David - a fost reinventată ca o alternativă șic și feminină, cu un blazer și pantaloni plisati cu o înălțime redusă. Posh s-ar fi putut gândi la dragostea soțului ei pentru îmbrăcămintea exterioară când a creat aspectul alcătuit dintr-o fustă cu model, o cămașă albă și o haină kaki. Și probabil imprimeul cadrilat, care este tema întregii colecții, amintesc de codul vestimentar #Cottagecore pe care l-a adoptat David când familia s-a refugiat în Cotswolds în timpul închiderii.
Look 11
Colecția conține, de asemenea, mai multe piese Victoria decât David, cum ar fi o serie de rochii maxi bodycon. Look 25, o rochie cu model albastru deschis, va fi pe placul iubitei lui Romeo, Mia Regan, în timp ce logodnica din Brooklyn, Nicola Peltz, va purta cu siguranță Look 16, o rochie decupată neagră. Cât despre Victoria Beckham, preferă Look 11, un pantalon cu o centură portocaliu ars asociat cu un blazer roz prăfuit.
Look 25
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.