Pentru ca mult din publicul muzeului venea din turistii americani si asiatici, dar si pentru ca accesul se va face cu programare online intr-un numar limitat (400 persoane la fiecare jumatate de ora), se estimeaza ca vizitatorii vor fi cu pana la 70% mai putini decat in vara trecuta. Vestea buna pentru vizitatori este ca nu se vor mai inghesui in fata marilor capodopere si le vor putea admira mai bine.
Directorul muzeului a anuntat ca, pana in septembie cel putin, toata lumea va purta masca in interiorul muzeului, mai putin copiii pana in 11 ani. Vizitatorii trebuie sa vina cu mastile de acasa, muzeul neoferindu-le nicio posibilitate de achizitionare a acestora la fata locului.
Pentru vizita e recomandata rezervarea online si, daca muzeul n-a vandut 400 de bilete online la fiecare jumatate de ora, poate primi dintre vizitatorii care vin direct fara rezervare, dar nu este garantat accesul fara rezervare online care duce si la o programare a orei in care se poate intra. Traseul de vizitare are un sens prestabilit ca sa se evite aglomerarile. Vizitele nocturne si evenimente nocturne din jurul muzeului au fost anulate.
Pentru toata luna iulie au fost facute rezervari online pentru 12.000 de bilete, numarul poate insemna mult pentru un muzeu mic, dar in condtitii normale Luvrul avea 40.000 de vizitatori pe zi.
Muzeul a pierdut deja 40 de milioane de Euro in aceste 3 luni si jumatate cat a fost inchis, iar pentru supravietuirea Luvrului, statul francez finanteaza institutia cu 90 de milioane de euro in acest an.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.