Cererea de vehicule de lux a scăzut din cauza pandemiei coronavirusului, obligând Rolls-Royce să suspende producția. Dar compania are un alt produs pe care îl poate vinde până se încheie carantina și se ridică măsurile de restricție.
În loc să aștepte să se reașeze lucrurile, Rolls-Royce a decis să-și schimbe atenția către producție de miere. Conform Hypebeast, compania de automobile deține o stupină de 42 de acri în apropiere de sediul central din West Sussex, Anglia, numit stupina Goodwood. Aici, în jur de 250.000 de albine englezești Rolls-Royce trăiesc în șase stupi.
Stupii sunt în funcțiune din 2017, producând miere exclusivistă Rolls-Royce. Fiecare stup este numit după unul dintre vehiculele-pilot ale companiei - Phantom, Wraith, Ghost, Dawn și Cullinan. Ultimul stup este numit „Spirit of Ecstasy” – mascota iconică și sofisticată a companiei.
„După ce au trecut prin iarnă într-o sănătate excelentă, albinele de miere englezești Rolls-Royce ies din stupii lor și se hrănesc cu jumătate de milion de plante, copaci şi flori. Mai mult de atât, albinele explorează și teritoriul imens de circa 4.900 de hectare din Goodwood, West Sussex, al fabricii - cea mai mare de acest fel din Marea Britanie”, a declarat Richard Carter, Director Global Communications în cadrul Rolls-Royce Motor Cars pentru Food & Wine.
La sfârșit de sezon, specialiștii prelucrează mierea manual. Aceasta este servită vizitatorilor și clienților companiei.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.