În timp ce totul a început cu accesorii, primele produse ale brandului de lux au fost cravate, iar compania nu s-a ramificat niciodată în domeniul bijuteriilor rafinate pentru bărbați.
Totuși, această neglijență este pe cale să se schimbe, deoarece Ralph Lauren tocmai a dezvăluit colecția inaugurală de bijuterii fine pentru bărbați. Colecția inițială, compusă din 14 piese individuale, reprezintă incursiunea lui Ralph Lauren pe o piață nouă și neexploatată.
Colecția a fost inspirată atât de patrimoniu, cât și de rafinament, cuvinte-cheie care au devenit sinonime cu Ralph Lauren în ultimele cinci decenii. Este, de asemenea, specific americană, sprijinindu-se pe rădăcinile brandului și menținând în același timp o dimensiune contemporană. Dispunând de ace de cravată, butoni și brățări, colecția încearcă să acopere ambele unghiuri, permițând persoanelor să își perfecționeze vestimentația cu un ac de cravată sau o butonieră, sau poate să facă o ținută puțin mai casual cu o brățară.
Fiecare piesă din noua colecție este realizată fie din argint 925, alamă sau piele, prețul variind de la 250 de dolari pentru un ac de cravată din argint 925 până la 450 de dolari pentru o brățară din alamă sau argint 925. Acul de cravată prezintă o cască și un ciocănel, o aluzie clară la moștenirea de polo a lui Ralph Lauren. O temă ecvestră se regăsește în întreaga colecție, stâlpii și potcoavele fiind reprezentate pe butoniere, în timp ce brățările au din nou forma unor macete de polo. Există, totuși, o pereche de butoni cu papuci, care flutură steagul moștenirii de croitorie a brandului de lux.
Această colecție inedită provine de la sub-brandul Ralph Lauren Watches and Jewelry, care a fost fondat în 2008.
Noua colecție de bijuterii pentru bărbați va putea fi achiziționată din anumite magazine Ralph Lauren din întreaga lume și online de pe site-ul ralphlauren.com.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.