Orlando Bloom a sărit pe scaunul șoferului pentru un nou proiect– ambasador al Porsche Design.
„De la prima noastră conversație, am fost încântat de ideea unui parteneriat”, a spus Bloom într-o declarație. „Am simțit imediat că echipa Porsche Design și cu mine împărtășim o pasiune comună pentru un design excelent și o mentalitate similară. Marca are un mod unic de a transpune designul inconfundabil și eleganța atemporală a unor icoane precum Porsche 911 în produse de stil de viață. Acest amestec de estetică inspirată de mașini sport, moștenire unică și stil de viață exclusiv mă fascinează cu adevărat. Este incitant să faci acum parte din această poveste de succes.”
Stefan Buescher, CEO al Porsche Lifestyle Group, l-a numit pe Bloom „o potrivire perfectă” pentru produsele companiei sale, datorită modului în care „întruchipează cu adevărat stilul nostru de viață, precum și valorile noastre comune de autenticitate, stil și pasiune pentru perfecțiune”. El a adăugat: „Ca actor apreciat cu atracție internațională și popularitate în întreaga lume, Orlando va spori și mai mult conștientizarea globală a Porsche Design și percepția pozitivă asupra mărcii noastre.”
Printre modelele prezentate de Bloom, despre care se știe că este un pasionat de multă vreme al mașinilor Porsche, se numără ceasul Chronograph 1—All Black Numbered Edition și ochelarii model P'8478. Ceasul, creat în 1972 de Ferdinand Alexander Porsche și „rafinat” de Porsche Design în 2022, este inspirat de tabloul de bord al Porsche 911, care primește și un rol principal în campanie. Ceasul continuă să fie realizat manual în fabrica de ceasuri Porsche din Solothurn, Elveția.
În ceea ce privește ochelarii, modelul P'8478 se numără printre alte șase modele de ochelari de soare și stiluri de prescripție din colecția de ochelari Porsche Design 2025. Fabricat din titan ușor și policarbonat rezistent la zgârieturi, modelul P'8478 „combină designul inovator cu performanța și durabilitatea maximă”, conform mărcii. În total, Bloom prezintă șapte modele de ochelari de soare și ochelari cu prescripție medicală ale mărcii.
Brandul de stil de viață – fondat în 1972 de profesorul Ferdinand Alexander Porsche – este vândut în întreaga lume în magazinele Porsche Design, magazinele de lux, retaileri specialiști și magazinul online oficial. Bloom, care îl înlocuiește pe Patrick Dempsey în calitate de ambasador al mărcii pentru Porsche Design, și-a testat nevoia de viteză în filmul de acțiune pe marele ecran Gran Turismo.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.