Orlando Bloom a sărit pe scaunul șoferului pentru un nou proiect– ambasador al Porsche Design.
„De la prima noastră conversație, am fost încântat de ideea unui parteneriat”, a spus Bloom într-o declarație. „Am simțit imediat că echipa Porsche Design și cu mine împărtășim o pasiune comună pentru un design excelent și o mentalitate similară. Marca are un mod unic de a transpune designul inconfundabil și eleganța atemporală a unor icoane precum Porsche 911 în produse de stil de viață. Acest amestec de estetică inspirată de mașini sport, moștenire unică și stil de viață exclusiv mă fascinează cu adevărat. Este incitant să faci acum parte din această poveste de succes.”
Stefan Buescher, CEO al Porsche Lifestyle Group, l-a numit pe Bloom „o potrivire perfectă” pentru produsele companiei sale, datorită modului în care „întruchipează cu adevărat stilul nostru de viață, precum și valorile noastre comune de autenticitate, stil și pasiune pentru perfecțiune”. El a adăugat: „Ca actor apreciat cu atracție internațională și popularitate în întreaga lume, Orlando va spori și mai mult conștientizarea globală a Porsche Design și percepția pozitivă asupra mărcii noastre.”

Printre modelele prezentate de Bloom, despre care se știe că este un pasionat de multă vreme al mașinilor Porsche, se numără ceasul Chronograph 1—All Black Numbered Edition și ochelarii model P'8478. Ceasul, creat în 1972 de Ferdinand Alexander Porsche și „rafinat” de Porsche Design în 2022, este inspirat de tabloul de bord al Porsche 911, care primește și un rol principal în campanie. Ceasul continuă să fie realizat manual în fabrica de ceasuri Porsche din Solothurn, Elveția.
În ceea ce privește ochelarii, modelul P'8478 se numără printre alte șase modele de ochelari de soare și stiluri de prescripție din colecția de ochelari Porsche Design 2025. Fabricat din titan ușor și policarbonat rezistent la zgârieturi, modelul P'8478 „combină designul inovator cu performanța și durabilitatea maximă”, conform mărcii. În total, Bloom prezintă șapte modele de ochelari de soare și ochelari cu prescripție medicală ale mărcii.

Brandul de stil de viață – fondat în 1972 de profesorul Ferdinand Alexander Porsche – este vândut în întreaga lume în magazinele Porsche Design, magazinele de lux, retaileri specialiști și magazinul online oficial. Bloom, care îl înlocuiește pe Patrick Dempsey în calitate de ambasador al mărcii pentru Porsche Design, și-a testat nevoia de viteză în filmul de acțiune pe marele ecran Gran Turismo.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.