Richard Quinn, noul maestru al modei britanice extravagante. Dar și singurul designer care poate pretinde că a avut-o pe Regina Angliei în primul rând la parada sa. A fost în 2018, cu ocazia prezentării celei de-a doua colecții de la plecarea din Central Saint Martins.
Suverana venise să-i dea primul „premiu de modă Elizabeth II”, o recompensă acum acordată în fiecare an unui nou talent din sector. Evenimentul l-a propulsat pe calea gloriei. După ce a aflat de moartea reginei, el explică că s-a îndepărtat un moment de agitația Săptămânii Modei care era pe cale să înceapă și să se gândească la tributul pe care i l-ar putea aduce ei.
Rezultatul: o colecție formată din douăzeci și trei de siluete negre create în doar zece zile. Designerul și echipa sa au lucrat neobosit în fiecare seară, în timp ce urmăreau funeraliile transmise la televizor.
Pe podium, diademele cu perle și voalurile de dantelă neagră au fost legiune la deschiderea spectacolului de marți, 20 septembrie. Zi care a închis Săptămâna Modei de la Londra, a doua zi după înmormântarea suveranului. În centrul inspirației se află imaginile reginei Victoria, care a purtat jumătate de viață negru după moartea soțului ei, Prințul Albert. Dar și voalurile pe care Elisabeta a II-a și sora ei, Prințesa Margareta, le-au purtat la înmormântarea tatălui lor din 1952.
Richard Quinn a prezentat și colecția sa planificată inițial, mai puțin inspirată de „Buckingham” și compusă din look-uri acoperite cu paiete și pene, dar și paltoane pelerină și rochii mini cu volane.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.