Olivia Palermo lansează Olivia Palermo Beauty, dulapul suprem de frumusețe

Influencerul de modă Olivia Palermo, de 35 de ani, intră în afacerile cu cosmetice. Vedeta își lansează propria marcă ce conține produse concepute ca „esențialul unui dulap de frumusețe”.

După 2 ani de cercetare și muncă, Olivia Palermo, care este pasionată de machiaj și produse de înfrumusețare, își lansează în cele din urmă propriul brand. Ea a participat deja la crearea diferitelor produse, precum îmbrăcăminte sau produse cosmetice, în special o colecție capsulă cu marca italiană de pantofi Aquazzura sau o gamă de produse cosmetice cu marca Ciaté.

„De ani de zile am lucrat cu unele dintre cele mai mari nume din industrie. Acum am ocazia să-mi creez propriul brand și să îi ajut pe toți să se simtă la fel de uimitori ca și mine în fiecare zi. Conceptul? Tratați frumusețea în același mod în care abordez eu moda. Prin urmare, vă prezint Olivia Palermo Beauty, dulapul de frumusețe suprem.”, scrie pe site-ul Oliviei Palermo.

Primele produse de frumusețe Olivia Palermo Beauty

Într-o postare pe Instagram, Olivia Palermo prezintă rujuri, un ser și chiar o paletă de farduri. În ceea ce privește ambalajul, acesta va avea un stil Art Deco. Designul este elegant, culorile sunt vii. De la albastru intens la auriu, culorile alese sunt șic și atemporale. 

Olivia susține că linia este certificată vegană și durabilă. „În modă, ai esențialul tău, baza unei ținute. Cu Olivia Palermo Beauty am vrut să realizăm același lucru, așa că începem cu produsele care vă vor duce de la zi la noapte. Întotdeauna am considerat că frumusețea este un domeniu plin de farmec.”, mprturisește Olivia Palermo.

Colecția va fi dezvăluită integral joi, 6 mai și vândută exclusiv pe site-ul său oliviapalermo.com/beauty.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Cristiano Ronaldo, o nouă achiziție extravagantă. A plătit 1,6 milioane de euro pe loc

Lucrurile nu stau prea bine în vestiarul clubului italian Juventus și diferite rapoarte sugerează că viitorul lui Cristiano Ronaldo la club este incert. După înfrângerea umilitoare a clubului împotriva rivalului AC Milan, vedeta de fotbal în vârstă de 36 de ani a sărit peste sesiunea de antrenament pentru a vizita fabrica Ferrari din Maranello.

McLaren X Richard Mille | Cel mai puternic ceas inspirat de un supercar

Unul dintre cele mai uimitoare parteneriate de lux din lume tocmai a devenit mai interesant.

George Cloney și-a luat castel de ziua lui. Cum arată conacul de 10 mil. $?

George Clooney a împlinit 60 de ani pe 6 mai. De ziua lui, starul american și-a făcut cadou o casă de 10 milioane de dolari în sudul Franței.

Cindy Crawford, trucuri de frumusețe după 50 de ani

Cindy Crawford este o icoană a modei. Ea este probabil una dintre cele mai recunoscute supermodele care au existat și a arătat practic la fel pe parcursul celor 40 de ani în care a fost în centrul atenției.

Anunțul care a afectat Bitcoin. Piața criptomonedelor pierde 365 de miliarde de dolari

Tesla a apăsat frâna pentru plățile cu bitcoin. CEO companiei, Elon Musk, a anunțat pe Twitter că Tesla nu va mai accepta plata în Bitcoin pentru automobile. El și-a motivat decizia prin faptul că „mineritul de Bitcoin afectează mediul înconjurător”. Piața criptomonedelor a pierdut 365 de miliarde de dolari după acest anunț.

Una dintre cele mai idilice insule din Italia este COVID-free

Pe măsură ce Europa își face planuri ca să redeschidă treptat granițele pentru vizitatorii din străinătate, se fac ultimele pregătiri în destinațiile dornice să deschidă sezonul estival.

Norel, ceasul exclusivist creat de un român în Olanda

Se spune că viața bate filmul și că fiecare om trebuie să-și împlinească visul pentru care a fost hărăzit pe pământ. Este și cazul românului Albert Norel Venete care a părăsit România și s-a stabilit în Olanda. Albert a abandonat teologia și și-a urmat visul: acela de a crea ceasuri. Află-i în continuare povestea care iată că s-a materializat după 15 ani de muncă.

De la mașini rapide la haute couture. Ferrari intră în industria modei, cu o colecție de îmbrăcăminte de lux

Din anul 1947, Ferrari a fost văzut ca un simbol al vitezei, luxului și bogăției. Ferrari este un brand sinonim cu cele mai dorite mașini din lume.

Iubita lui Elon Musk a ajuns la spital. Care este motivul

Iubita lui Elon Musk , muziciana Grimes (31 de ani), a fost spitalizată în urma unui atac de panică. Solista a dezvăluit marți, 11 mai, în mediul online că a ajuns la spital.

Gigi Hadid combină două coafuri ale momentului și stabilește un nou trend

Gigi Hadid este unul dintre cele mai bine cotate fotomodele din lume. La numai cinci luni de la nașterea primul ei copil, ea a revenit pe podium pentru prezentarea colecției Versace toamnă/iarnă 2021. Modelul a deschis și a închis show-ul Versace.

Licitații | Un tablou de Basquiat, adjudecat la 93 de milioane de dolari

Semn al schimbării statutului pictorului, aceeași pânză a fost vândută acum douăzeci de ani pentru o sutime din prețul plătit marți.

Jeff Bezos construiește un mega-iaht de lux. Vezi imagini cu nava de 500 de milioane de dolari

Fondatorul Amazon, Jeff Bezos, va intra în curând în posesia unui iaht de lux pentru care a plătit 500 de milioane de dolari - dovadă că industria de nișă pentru miliardari este în plină desfășurare.

Antrenamentul TABATA pentru un corp perfect sculptat: ce avantaje oferă

20 de secunde de intensitate maximă, urmate de 10 secunde de odihnă timp de 4 minute: acesta este ritmul impus de antrenamentul TABATA capabil să tonifice corpul în timp record.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Logomania | În 2021, logourile mărcilor devin bijuterii pentru nas și buze

„Moda revine” – deși este un slogan repetat frecvent, trebuie să recunoaștem că este una dintre regulile care guvernează lumea trendurilor. Ceea ce odată era considerat kitschos și fără gust, astăzi poate fi un adevărat hit. Acesta este și cazul logomaniei – moda pentru expunerea logo-urilor unor branduri renumite.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Valentino lansează prima sa colecție de machiaj

Casa Valentino este hotărâtă să cucerească industria de frumusețe, dezvăluind lansarea primei sale linii de machiaj. Produsele Valentino Beauty nu vor fi dezvăluite până pe 31 mai.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Zara își propune să cucerească și industria de beauty cu o linie de cosmetice

Lansarea globală a noii linii de cosmetice a gigantului Inditex, Zara Beauty, va fi inaugurată oficial pe 12 iunie, în contextul în care compania a pregătit evenimentul timp de 18 luni, scrie Vogue.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Olivia Palermo lansează Olivia Palermo Beauty, dulapul suprem de frumusețe

Influencerul de modă Olivia Palermo, de 35 de ani, intră în afacerile cu cosmetice. Vedeta își lansează propria marcă ce conține produse concepute ca „esențialul unui dulap de frumusețe”.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Rose Hermès: noul capitol de frumusețe este o sărbătoare a rozului în toate nuanțele sale

Tradiție și inovație legate de savoir faire caracteristic - aceștia sunt cei trei stâlpi ai mărcii pe care Hermès o reimaginează. Acum, Hermès Beauty își extinde universul cu cel mai recent capitol care urmează sublimelor rujuri Rouge Hermès.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH