Off-White și Liya Kebede: viziunea lor ideală asupra eleganței

În câțiva ani - opt, mai precis - Off-White a ajutat la redefinirea și evoluția noțiunii de „lux”, nu numai pentru Milenari și generația Z, ci și pentru industria de îmbrăcăminte. Moda, în ansamblul ei.

Prin asocierea naturală a pieselor cu tăieturi fluide și reci cu accesorii sofisticate, dar spectaculoase, toate dotate cu referințe puternice, marca lui Virgil Abloh își consolidează poziția de casă de lux avangardistă și intergenerațională care continuă să traseze o linie subtilă între conceptualitate și pragmatism. Demonstrând un interes de lungă durată și implicarea în toate aspectele culturii tinerilor, succesul lui Off-White constă în capacitatea sa de a inova sezon după sezon, zdruncinând idei preconcepute despre ceea ce ar trebui făcut. 

Există un motiv bun pentru această ultra-mediatizare. În 2013, când a fost fondată casa, peisajul modei era complet diferit. Cu instinctul său infailibil de a descifra și reflecta dorințele, temerile și aspirațiile tinerilor, știind în același timp cum să îndeplinească așteptările cumpărătorilor tradiționali de lux, Virgil Abloh a făcut din Off-White și viziunea sa interculturală un simbol al succesului și incluziunii.

Pentru a celebra această colaborare creativă între Vogue Italia și Off-White - prima din istoria sa - Liya Kebede, model legendar și favorit al lui Virgil Abloh, a fost fotografiată de o echipă de artiști care nu mai lucraseră niciodată împreună înainte: fotograful nigerian stabilit la New York Davey Adesida, stilistul Matt Holmes și regizorul Teddy Nelson.

Legăturile Liyei Kebede cu Off-White datează din spectacolul de toamnă/iarnă 2019. „Liya este o icoană vie”, spune Virgil Abloh. „Întruchipează forța, eleganța, frumusețea și diversitatea într-o industrie care aspiră la schimbare. Ea este mai mult decât o muză, pentru mine și pentru Off-White.”

În ceea ce privește principiile incluziunii care au fost impuse de câțiva ani în industrie, Liya Kebede își amintește momentul în care, chiar la începutul carierei sale în 2000, „a fost sincer ciudat să experimentezi această lipsă totală de incluziune. Pe podium era o singură fată de culoare, iar fata aceea eram eu! Este uimitor să vezi schimbările uriașe care au avut loc de atunci. Îmi dau seama cât de importantă a fost contribuția lui Bethann Hardison la acest lucru.”

Acest proiect de colaborare cu Vogue scoate în evidență două dintre cele mai dorite piese din colecția de primăvară/vară 2021 a mărcii Off-White, dovedind capacitatea sa de a sărbători atât istoria și know-how-ul din studioul său de design din Milano, în timp ce îl transcrie în termeni de cultură pop - ceea ce face din Off-White simbolul rafinamentului radical.

Piesa emblematică a sezonului, „Burrow Bag”, o geantă de umăr compactă, dar extrem de conceptuală, care arată aproape ca o piesă de artă DAST Arteam cu cercurile sale asemănătoare unui crater decupate din piele și o canelură adâncă. În centru, ilustrează noțiunea de funcționalitate în continuă schimbare. O altă emblemă a mărcii sunt adidașii low-out „Out of Office”, care își împrumută estetica din siluetele anilor '80 și '90 - perfectă cu blugi slouchy sau un hanorac liber, juxtapunând conceptele de flexibilitate a timpului liber și pragmatism profesional. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania

Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Matthew M. Williams va părăsi Givenchy în 2024

Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted FASHION