Așa că Octavia Geamănu a decis care este cea mai bună alegere pentru vara asta. Astfel că Skinmed, Bioderma &Shut Up Beach oferă porția de sănătate pentru pielea ta! Cum pielea sănătoasă este cel mai prețios outfit, vara asta delicată nu numai din cauza temperaturilor ridicate, ci și din pricina măsurilor de siguranță pe care fiecare dintre noi trebuie să le ia împotriva Covid 19, specialiștii de la clinică Skinmed alături de cei de la Bioderma te “veghează” în fiecare weekend pe una dintre cele mai mari și mai cunoscute plaje de pe litoralul românesc – Shut Up Beach! Dr. Amalia Anghel, medic primar dermatovenerologie / estetică medicală, inițiatoarea campaniei Cool4Skin: “Vorbim despre un proiect care vine în sprijinul tuturor iubitorilor de soare, de mare, dar care uneori se expun
necontrolat, riscând grave afecțiuni ale pielii – de la arsuri, la hiperpigmentări și chiar cancere ale pielii. Prin urmare, am decis că e momentul să scoatem soarele la joacă și să strălucim în piele sănătoasă, Skinmed și Bioderma oferind tuturor oamenilor care vin în vacanță protecție solară înalta, recomandată de către specialiști – de la dermatocosmetice pentru fotoprotecție solară pentru toate tipurile de piele până la asistență medicală loco (oricine întâmpină vreo problema în timpul expunerii la soare poate primi consultațîi online grație platformei de telemedicină, dar și dermatoscopii gratuite, efectuate de către medicii specialiști) și tombole zilnice cu premii ce susțîn sănătatea. Am ales Shut Up Beach pentru că este una dintre cele mai mari, mai frumoase și mai sigure plaje din Mamaia, o plajă extrem de populară, unde absolut toate măsurile de siguranță anti Covid 19 sunt respectate”, spune ea.
Cheamă soarele la joacă în siguranță!
Campania Cool4Skin debutează în primul weekend din luna august, urmând să se deruleze în fiecare sfârșit de săptămâna, pe tot parcursul lunii. Cool4Skin este o campanie susținută de vedete responsabile, mari iubitoare de bronz, dar conștiente de importantă menținerii sănătățîi pielii: vedeta tv Octavia Geamănu, Sonia Trifan (designer vestimentar), Paula Hriscu ( artistă muzică populară), sportivii Diana Bulimar (campioană europeană la gimnastică), Ana Maria Popescu (campioană națională, europeană și mondială la karate / instructor de fitness), Alex Stoica (vicecampion național la kaiac-canoe), Mihai Berar (cel mai popular jandarm de la Exatlon România), Gabi Nedelcu (finalist Exatlon România), Cristian Dumitrache și faimoasa Cristina Constantinescu aka Kiki (instructor de fitness). Pe aceștia îi puteți găși oricând pe plajă Shut Up, fiecare având propria poveste legată de expunerea necontrolată la soare și grijă pentru propria sănătate.
Expunere la soare fără riscuri, fără arsuri, fără riduri, fără potențial de cancer!
Prin Cool4Skin, Bioderma oferă dermatocosmetice pentru un ritual zilnic de protecție solară – mostre de Photoderm Aquafluide pentru fiecare persoană care închiriaza un șezlong, dar și produse surpriză la Tombolă care va avea loc în fiecare vineri, sâmbătă și duminică, la orele 17.00, iar clinica Skinmed vine în ajutorul oricui se confruntă cu probleme ale pielii, atât pe plajă, prin medicii dermatologi prezenți (dermatoscopii gratuite), cât și la distanță, grație Telemedicinei (consultațîi online în urmă cărora primesc și un produs pentru protective solară). Laureațîi premiului Nobel pentru medicină și fiziologie 2017 au arătat că celulele (inclusiv cele aparțînând celui mai mare și mai social dintre organele noastre – pielea) funcționează după un ritm circadian în care sunt activate mecanisme de apărare împotriva agresorilor externi pe durata zilei și mecanisme de regenerare pe durata repausului nocturn. Această observație aduce argumente pentru folosirea de diferite produse de îngrijire/fotoprotecție pe parcursul zilei, respectiv nopțîi (after sun), în acord cu propriul program dictat de natură.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.