De la rame la lentile, vara aceasta nu ne mai ascundem în spatele ochelarilor. Care este interesul? Stilul, pentru că, dacă protecția solară nu este prezentă, asta nu i-a împiedicat pe cei mai mari designeri, de la Vivienne Westwood la Fendi și Armani, să impună aceste rame total translucide sau ușor colorate pe podiumurile colecțiilor SS 2022.
De la debutul lor în anii 60, cateye nu au părăsit niciodată lumea modei. Considerate astăzi un must-have, ramele feline sunt prezente și în acest an, iar show-urile Dior, Max Mara și Lanvin de primăvară-vară confirmă acest lucru și ne oferă încă o dată priviri de pisică.
Oh, anii 70! La acea vreme, libertatea codurilor era la apogeu, iar moda a luat o gură de aer proaspăt cu mini-rochii, cizme lungi. Fără a uita ochelarii de soare care adoptă și ei o nouă formă… și este dreptunghiulară. Aceste rame în format XXL s-au întors, așadar, anul acesta, pentru un stil hippie șic care nu pare să se epuizeze niciodată.
Alte tendințe depistate la ultimele prezentări de modă de primăvară-vară: modelele ultra-originale oferite de Gucci, Jimmi Choo sau Louis Vuitton, care depășesc standardele ochelarilor de soare complet negri și aduc o notă de îndrăzneală celor mai simple modele.
În această vară, nu ne zgârcim cu nuanțele: roz fucsia, galben neon, verde măr... Ochelarii de soare îmbracă nuanțele curcubeului pentru un sezon plin de culoare. De la ramă până la lentile, purtăm monocrom, degrade de culoare sau chiar multicolore. Opțiunea perfectă pentru a îmbunătăți orice ținută.
Anii 2000 revin după modelele purtate de it-girl-urile momentului. Alegem în special modelele cu rame subțiri, ochelari fumurii și sigle maxi: Chanel, Dior sau Miu Miu.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.