Rezultatul unei tendințe populare TikTok în care utilizatorii au fost martori adăugând o bucată de caviar pe Pringles, strângând peste 10 miliarde de vizualizări, l-a determinat pe Pringles să transforme tendința într-o realitate gustoasă.
Colecția Pringles x Caviar oferă trei opțiuni la prețul de 49 de dolari Smoky Shores, 110 de dolari Salt of The Sea și, respectiv, 140 de dolari Crisps și Caviar.
„De la recenziile TikTok până la gospodinele de televiziune reality, națiunea are poftă de Pringles și caviar”, a declarat liderul de marketing Pringles în SUA, Mauricio Jenkins, într-un comunicat, pentru CNBC. „Parteneriatul nostru cu The Caviar Co. nu numai că îmbrățișează comportamentul de gustare la modă într-o manieră accesibilă, dar organizează cu experiență aromele noastre crocante iubite cu această delicatesă de fructe de mare pentru o experiență de degustare pringle, diferită de cea pe care ai avut-o până acum.”
Dacă caviarul nu este ceva plăcut, trusa Smoky Shores de 49 de dolari oferă o cutie de chipsuri cu aromă de smântână și ceapă, un borcan de icre de păstrăv afumat și crème fraîche. Kitul Salt of The Sea include cele de mai sus cu o porție suplimentară de caviar de sturion alb clasic de la Caviar Co. Cea mai premium ofertă include tipuri de caviar și trei soiuri Pringles: Original, Smântână și ceapă și BBQ pentru 140 de dolari.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.
Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.
Inspirată de emblematica colecție haute couture „Les Insectes” din primăvara 1997 a lui Thierry Mugler, casa de modă franceză Mugler a colaborat cu brandul sud-coreean de ochelari Gentle Monster pentru a crea o linie de ochelari de soare futuristici.
Hotelul Cala di Volpe a fost selectat de Dolce&Gabbana ca parte a proiectului creativ DG Resort, menit să transpună luxul inimitabil al mărcii în locații foarte exclusiviste.