Fabricat pentru a arăta ca o minge de baschet autentică, carafa este suflată cu gura și conține cristale Baccarat fațetate manual. Are o capacitate de 1,75 litri și are chiar și un model de suprafață fațetat care intensifică reflexiile coniacului din interior.
În interiorul carafei de lux se află clasicul Hennessy Paradis, care a fost creat în 1979 de Maurice Fillioux, a șasea generație de Master Blender al Hennessy. Este realizat prin reunirea celor mai rare și mai suple Eaux-de-vie păstrate în butoaie vechi de stejar în pivnița Chai Paradis.
Designul decantorului urmărește să combine entuziasmul baschetului cu poezia Hennessy Paradis și focul unui diamant. Este împodobită cu marcaje aurii care retrag liniile mingii de baschet și este găzduită într-o carcasă cubică creativă realizată din piele portocalie.
Ambalajul funcționează și ca o cutie de trofee, purtând o placă cu finisaj auriu semnată și numerotată. În interiorul ei se găsesc două pahare realizate manual din cristal Baccarat, un fusil arcuit și o cheie specială aurie care deschide atât carafa, cât și cofretul acesteia.
Carafa Paradis x NBA a fost eșantionată pentru prima dată de DJ Khaled la bordul unui iaht din Miami în acest weekend. A fost prima persoană care a pus mâna pe un astfel de set. Încântat, el a exclamat pe Instagram: „Emotionat să fiu prima persoană din lume care deține acest decantor Hennessy Paradis în ediție limitată, pentru sărbătorirea a 75 de ani de la NBA. Mulțumiri lui Hennessy pentru experiența incredibilă.”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.