Noul Lexus GX Monogram este un concept dotat cu un cuptor de făcut pizza și un minibar

Marca japoneză a făcut echipă cu producătorul de electrocasnice Monogram pentru un concept plin de gadgeturi bazat pe 4×4 de lux actualizat. SUV-ul boxy include tot felul de caracteristici culinare neașteptate, dintre care cel mai impresionant este un cuptor pentru pizza de dimensiuni mari.

Noul concept este botezat GX Monogram și este un SUV de teren care primește câteva dotări neobișnuite.

Din exterior, conceptul lui Lexus și Monogram arată ca oricare alt GX. Pare a fi finisat în Caviar metalic, cu insigna auriu satinat, mânere de ușă și roți. Deschideți ușile SUV-ului și diferențele sunt imediat vizibile. Cabina spațioasă este acoperită cu piele neagră și bej. Conceptul are doar patru locuri, dar asta pentru că locul din mijlocul banchetei a fost acordat unei console centrale care funcționează ca un bar de vinuri și băuturi spirtoase. 

Consola este echipată cu tot ce aveți nevoie pentru a vă pregăti cocktailul preferat, inclusiv un compartiment de răcire încorporat și o presă de gheață încălzită care poate face cuburi de gheață sferice. Geamurile din spate au, de asemenea, decupaje pentru sticle, pahare și alte ustensile de bar esențiale.

Caracteristica principală se află însă în spatele vehiculului, unde se află cuptorul electric cu vatră de 30 de inchi de la Monogram, care poate fi folosit pentru a pregăti totul. Este o caracteristică complet inutilă, desigur, dar impresionantă, totuși. Ce modalitate mai bună de a-ți cuceri oaspeții la picnic decât să scoți o pizza proaspăt coaptă? Alte caracteristici din spate includ compartimente reci și o stație de placare cu tacâmuri și un coș de gunoi.

Din păcate, Monogram GX pare să nu fie altceva decât un concept în acest moment. Cu toate acestea, oferă o previzualizare atrăgătoare a ceea ce Lexus și Monogram pot face împreună. Dacă s-au hotărât vreodată să pună conceptul în producție, așteptați-vă ca acesta să coste în jur de 64.250 de dolari.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Giorgio Armani a anunțat când se pensionează. Designerul are 90 de ani

Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.

Bottega Veneta lansează o colecție de parfumuri de lux, inspirate de Veneția

Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.

Dolce & Gabbana aduce flerul sicilian la Shanghai cu primul DG Caffè din lume

Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.

Nespresso și Jean Imbert dezvăluie cea mai dorită colaborare festivă

Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.

Ferrari lansează a doua colecție de boxe cu Bang & Olufsen

Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.

Căsnicia lui Kanye West cu Bianca Censori, pe „butuci”

Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.

Hedi Slimane părăsește Celine. Cine este noul director creativ al casei de modă

După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.

Andreea Bostănică și-a cumpărat vilă de lux în Pipera, la doar 20 de ani

Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.

Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

Christian Louboutin își prezintă noua colecție cu un spectacol de balet acvatic

Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.

Beyoncé, vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s

Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.

Nicoleta Nucă este însărcinată. Cine este bărbatul cu care se iubește de 2 luni

Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.

Ferrari lansează a doua colecție de boxe cu Bang & Olufsen

Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cult Gaia lansează prima colecție de parfumuri

Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.

hourglass_full 29 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Jay-Z deține primul hyperwatch Bugatti Tourbillon din lume

Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost descoperit în Botswana

Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Mugler a lansat colecția de ochelari de soare Bug-Eyed

Inspirată de emblematica colecție haute couture „Les Insectes” din primăvara 1997 a lui Thierry Mugler, casa de modă franceză Mugler a colaborat cu brandul sud-coreean de ochelari Gentle Monster pentru a crea o linie de ochelari de soare futuristici.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dolce&Gabbana îmbracă hotelul Cala di Volpe cu rafinament pentru vară

Hotelul Cala di Volpe a fost selectat de Dolce&Gabbana ca parte a proiectului creativ DG Resort, menit să transpună luxul inimitabil al mărcii în locații foarte exclusiviste.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL