Noul concept este botezat GX Monogram și este un SUV de teren care primește câteva dotări neobișnuite.
Din exterior, conceptul lui Lexus și Monogram arată ca oricare alt GX. Pare a fi finisat în Caviar metalic, cu insigna auriu satinat, mânere de ușă și roți. Deschideți ușile SUV-ului și diferențele sunt imediat vizibile. Cabina spațioasă este acoperită cu piele neagră și bej. Conceptul are doar patru locuri, dar asta pentru că locul din mijlocul banchetei a fost acordat unei console centrale care funcționează ca un bar de vinuri și băuturi spirtoase.
Consola este echipată cu tot ce aveți nevoie pentru a vă pregăti cocktailul preferat, inclusiv un compartiment de răcire încorporat și o presă de gheață încălzită care poate face cuburi de gheață sferice. Geamurile din spate au, de asemenea, decupaje pentru sticle, pahare și alte ustensile de bar esențiale.
Caracteristica principală se află însă în spatele vehiculului, unde se află cuptorul electric cu vatră de 30 de inchi de la Monogram, care poate fi folosit pentru a pregăti totul. Este o caracteristică complet inutilă, desigur, dar impresionantă, totuși. Ce modalitate mai bună de a-ți cuceri oaspeții la picnic decât să scoți o pizza proaspăt coaptă? Alte caracteristici din spate includ compartimente reci și o stație de placare cu tacâmuri și un coș de gunoi.
Din păcate, Monogram GX pare să nu fie altceva decât un concept în acest moment. Cu toate acestea, oferă o previzualizare atrăgătoare a ceea ce Lexus și Monogram pot face împreună. Dacă s-au hotărât vreodată să pună conceptul în producție, așteptați-vă ca acesta să coste în jur de 64.250 de dolari.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.
Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.
Inspirată de emblematica colecție haute couture „Les Insectes” din primăvara 1997 a lui Thierry Mugler, casa de modă franceză Mugler a colaborat cu brandul sud-coreean de ochelari Gentle Monster pentru a crea o linie de ochelari de soare futuristici.