„Suntem încântați să colaborăm cu NEOM pentru a dezvolta aceste două proprietăți interesante într-una dintre cele mai așteptate dezvoltări din lume”, a declarat Chadi Hauch, vicepreședinte regional pentru dezvoltare cazare, Orientul Mijlociu, Marriott International.
„W Hotels continuă să redefinească sectorul ospitalității de lux, iar NEOM se potrivește ideal cu viziunea sa centrată pe inovație, creativitate, design și explorare, în timp ce JW Marriott, unul dintre mărcile noastre emblematice, își va aduce moștenirea de ospitalitate extraordinară, design atent la detalii și experiențe îmbogățitoare.”
Hotelul W din Trojena se va deschide cu 236 de camere de oaspeți, dintre care 47 sunt apartamente opulente cu vedere la munte și lac. Hotelul va captiva vizitatorii din întreaga lume cu patru destinații de luat masa, spații de vânzare cu amănuntul, piețe de cumpărături și zone de divertisment.
Primul hotel W din Arabia Saudită va prinde contur în satul lacului din Trojena. Lacul arhitectural lung de 2,8 kilometri este un spațiu fascinant, cu o pădure fermecată și aventuri pe malul apei. Hotelul W va cuprinde spații de marcă, inclusiv o cameră de zi, WET Deck, W Lounge, AWAY Spa și centru de fitness FIT. Hotelul JW Marriott va fi amplasat în The Bow, lumea futuristă a apei din Trojena. Se estimează că această proprietate va avea 500 de camere și apartamente. O serie de facilități vor fi găsite în interior, cum ar fi o sală de bal, săli de ședințe, cinci opțiuni de luat masa, un centru de fitness, un club pentru copii, piscine și un centru spa, conform Designboom.
„Cu locația sa centrală, peisajul montan la altitudine mare de până la 2.600 de metri și împrejurimile naturale, Trojena redefinește înțelegerea ospitalității ultra-luxe și a turismului montan”, a declarat Philip Gullett, director executiv al Trojena. „Suntem încântați să avem două dintre mărcile emblematice ale Marriott International în fruntea călătoriilor de lux, W Hotels și JW Marriott, să ni se alăture pentru a îmbunătăți experiența de călătorie pentru oaspeții exigenți.”
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.