Cunoscut pentru fascinaţia sa faţă de spaţiu şi viitor, puternic înrădăcinată în anii 1960 şi 1970, exprimată prin celebra rochie Cosmos sau prin salopetele sale raiate purtate sub fustele cu bretele, Cardin spunea în cartea "Pierre Cardin", scrisă de colaboratorul său apropiat Jean-Pascal Hesse şi publicată în 2017: “Haina pe care o prefer este cea pe care o inventez pentru o viaţă care nu există încă, lumea de mâine".
Îndrăzneala tăieturilor sale, adesea radicale şi uneori geometrice, moderniste, a marcat generaţii de stilişti.
Un designer cu o estetică futuristă, precum André Courrèges și Paco Rabanne, Pierre Cardin a avut succes încă de la început cu rochiile sale cu bule. Se joacă cu materiale inovatoare, culori și forme geometrice, proiectează rochii vizate inspirate din „op art”, rochii mulate, pantaloni eliptici, paltoane colorate și trapezoidale, costume bărbătești cu guler Mao.
Alăturându-se în 1946 casei Christian Dior, el a contribuit la naşterea New Look care a revoluţionat moda de după război. El şi-a creat propria casă de modă în 1950 şi şi-a făcut rapid un nume.
În studioul său, în 1960
Om de afaceri strălucit, el a creat un imperiu, pe care l-a extins apoi în numeroase ţări asiatice, în special China, bazându-se pe creaţiile sale, dar şi pe o serie impresionantă de produse sub licenţă.
Pierre Cardin a rămas activ şi a supervizat munca echipelor din casa de modă până recent.
Pierre Cardin a fost până la final un muncitor asiduu care și-a controlat afacerea 100%, singurul din generația sa care a rămas independent. În 2011, el a anunțat că vrea să vândă acest imperiu cu un miliard de euro, dar nu a găsit un cumpărător.
În 2019, Muzeul Brooklyn din New York i-a dedicat prima sa retrospectivă majoră în treizeci de ani, o modalitate prin care muzeul poate contribui la reevaluarea imaginii creatorului.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.