Campania care susține această colaborare fără precedent a fost filmată la Muzeul Luvru cu Zendaya, Aya Nakamura, Amanda Seyfried și He Cong, toți ambasadori ai acestei colaborări. Aceste patru personalități, fiecare o imagine a frumuseții timpului nostru, întruchipează caracteristicile și miturile câtorva icoane sculpturale prin personalitățile lor puternice.
Astfel, Lancôme s-a inspirat din Venus de Milo, Victory of Samothrace, Corine, Diana of Gabies, Nymphe with a Scorpion, Echo, Hygieia, Venus of Arles și, în sfârșit, Hermafrodita. Fiecare dintre aceste capodopere, prin povestea sa și prin cea a mitului pe care îl întruchipează, a inspirat-o pe Lisa Eldridge: Global Creative Director al Lancôme Makeup, să creeze această colecție de machiaj.
„Alegerea Venusului lui Milo, a Nimfei cu scorpion sau a Dianei din Gabies ca ambasadori pentru această campanie aduce noi perspective asupra imaginilor iconice și inspiratoare ale antichității, contrastându-le cu reprezentările și standardele contemporane. Colecțiile Muzeului Luvru sunt fascinante în felul în care ne lasă să vedem și să înțelegem modul în care aceste standarde sunt interpretate, transformă și evoluează. Prin această colaborare, Luvru, un centru de artă contemporană, ajută la redactarea imaginii de astăzi despre frumusețe", a declarat Laurence des Cars, președinte și director, Muzeul Luvru, într-o declarație.
„Prin continuarea dialogului dintre brandul nostru francez, cu o istorie bogată de aproape 90 de ani, și cel mai emblematic templu de artă din lume, căutăm să promovăm noi perspective asupra frumuseții pentru femeile de astăzi, bazate pe moștenirea noastră artistică și să sărbătorim frumusețea în continuă evoluție. natură”, a adăugat Françoise Lehmann, director general, Lancôme International.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.