Campania care susține această colaborare fără precedent a fost filmată la Muzeul Luvru cu Zendaya, Aya Nakamura, Amanda Seyfried și He Cong, toți ambasadori ai acestei colaborări. Aceste patru personalități, fiecare o imagine a frumuseții timpului nostru, întruchipează caracteristicile și miturile câtorva icoane sculpturale prin personalitățile lor puternice.
Astfel, Lancôme s-a inspirat din Venus de Milo, Victory of Samothrace, Corine, Diana of Gabies, Nymphe with a Scorpion, Echo, Hygieia, Venus of Arles și, în sfârșit, Hermafrodita. Fiecare dintre aceste capodopere, prin povestea sa și prin cea a mitului pe care îl întruchipează, a inspirat-o pe Lisa Eldridge: Global Creative Director al Lancôme Makeup, să creeze această colecție de machiaj.
„Alegerea Venusului lui Milo, a Nimfei cu scorpion sau a Dianei din Gabies ca ambasadori pentru această campanie aduce noi perspective asupra imaginilor iconice și inspiratoare ale antichității, contrastându-le cu reprezentările și standardele contemporane. Colecțiile Muzeului Luvru sunt fascinante în felul în care ne lasă să vedem și să înțelegem modul în care aceste standarde sunt interpretate, transformă și evoluează. Prin această colaborare, Luvru, un centru de artă contemporană, ajută la redactarea imaginii de astăzi despre frumusețe", a declarat Laurence des Cars, președinte și director, Muzeul Luvru, într-o declarație.
„Prin continuarea dialogului dintre brandul nostru francez, cu o istorie bogată de aproape 90 de ani, și cel mai emblematic templu de artă din lume, căutăm să promovăm noi perspective asupra frumuseții pentru femeile de astăzi, bazate pe moștenirea noastră artistică și să sărbătorim frumusețea în continuă evoluție. natură”, a adăugat Françoise Lehmann, director general, Lancôme International.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center