Campania care susține această colaborare fără precedent a fost filmată la Muzeul Luvru cu Zendaya, Aya Nakamura, Amanda Seyfried și He Cong, toți ambasadori ai acestei colaborări. Aceste patru personalități, fiecare o imagine a frumuseții timpului nostru, întruchipează caracteristicile și miturile câtorva icoane sculpturale prin personalitățile lor puternice.
Astfel, Lancôme s-a inspirat din Venus de Milo, Victory of Samothrace, Corine, Diana of Gabies, Nymphe with a Scorpion, Echo, Hygieia, Venus of Arles și, în sfârșit, Hermafrodita. Fiecare dintre aceste capodopere, prin povestea sa și prin cea a mitului pe care îl întruchipează, a inspirat-o pe Lisa Eldridge: Global Creative Director al Lancôme Makeup, să creeze această colecție de machiaj.
„Alegerea Venusului lui Milo, a Nimfei cu scorpion sau a Dianei din Gabies ca ambasadori pentru această campanie aduce noi perspective asupra imaginilor iconice și inspiratoare ale antichității, contrastându-le cu reprezentările și standardele contemporane. Colecțiile Muzeului Luvru sunt fascinante în felul în care ne lasă să vedem și să înțelegem modul în care aceste standarde sunt interpretate, transformă și evoluează. Prin această colaborare, Luvru, un centru de artă contemporană, ajută la redactarea imaginii de astăzi despre frumusețe", a declarat Laurence des Cars, președinte și director, Muzeul Luvru, într-o declarație.
„Prin continuarea dialogului dintre brandul nostru francez, cu o istorie bogată de aproape 90 de ani, și cel mai emblematic templu de artă din lume, căutăm să promovăm noi perspective asupra frumuseții pentru femeile de astăzi, bazate pe moștenirea noastră artistică și să sărbătorim frumusețea în continuă evoluție. natură”, a adăugat Françoise Lehmann, director general, Lancôme International.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.