Marca italiană produce miere la sediul său Sant'Agata Bolognese de câțiva ani, potrivit Motor1.com. Cu toate acestea, nu este de vânzare, ceea ce o face și mai greu de găsit decât noul Huracán Sterrato.
O stupină a fost construită în Parcul Lamborghini în 2016, ca parte a eforturilor companiei de a ajuta la desfășurarea activității de biomonitorizare a mediului. Șase ani mai târziu, spațiul găzduiește 13 stupi și 600.000 de albine, dintre care 120.000 furajează în zona locală, a anunțat brandul la începutul acestui an.
Printr-un parteneriat cu Audi Environmental Foundation – ambele mărci sunt deținute de Volkswagen AG – doi dintre stupii stupinei sunt echipați cu camere, cântare și contoare pentru albine. Instrumentele le permit cercetătorilor să înregistreze mai bine cât de mult nectar și polen colectează albinele, precum și să le monitorizeze comportamentul. Scopul este de a folosi datele colectate din stupină pentru a înțelege mai bine cum este afectată insecta de schimbările climatice.
În fiecare an, albinele mărcii Lamborghini produc în jur de 430 kg de miere. Se pare că nu are însă niciun interes să înființeze o divizie de alimente - cel puțin nu încă. În schimb, mierea este distribuită angajaților la sfârșitul fiecărui an ca și cadou de Crăciun.
În timp ce un producător auto care produce miere poate părea puțin ciudat, Lamborghini nu este singura marcă care produce substanța. Porsche, o altă marcă Volkswagen, și-a extins recent propria stupină, subliniază Motor1.com.
Acum găzduiește 3 milioane de albine care produc peste 2.000 de kilograme de miere pe an. Totuși, puteți cumpăra substanța de la magazinul din fabrica Porsche. Bentley și Rolls-Royce produc și vând, de asemenea, propria lor marcă de miere.
Se pare că cele patru mărci au mai multe în comun decât construirea de vehicule incredibil de scumpe.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Lumea modei a fost zguduită de un anunț important: Glenn Martens, designerul belgian cu o viziune avangardă și modernă, a fost numit director artistic al Maison Margiela.
Melania Trump s-a întors la Casa Albă odată cu învestirea în funcție a soțului ei. Prima Doamnă a SUA a bifat deja câteva apariții memorabile, iar în urmă cu câteva zile a fost făcut public și portretul oficial al soției lui Donald Trump.
Teatrul Național ”Mihai Eminescu” din Chișinău, în turneu la București cu două spectacole de excepție
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Cel mai scump brad de Crăciun din Europa a fost prezentat în orașul german München și este estimat la 2,3 milioane de dolari!