Marca Haus Labatories, fondată de cântăreața și actrița Lady Gaga, prezintă în acest sezon o nouă colecție de machiaj numită „Casa Gaga“. Gama de machiaj vegan se remarcă prin strălucirea sa orbitoare, culorile bogate și formulele luxoase. Colecția în ediție limitată este destinată sezonului de sărbători, motiv pentru care produsele au ambalaje delicioase în nuanțe aurii strălucitoare.
În colecție vei găsi patru nuanțe de fard de obraz Tutti Gel-Powder All Over Rouge, care dau feței prospețime și vitalitate: Bellini (nuanța coral), Rossini (roz), Spritz (portocaliu) și Amarone (roșu închis).
Setul de rujuri Tanti Baci Extreme Creme Mini conține tuburi medii în cinci tonuri: Marcello (nuanța nud), Gina (nuanța bogată de piersică), Stefania (roșu), Elsa (roșu luxuriant de fructe de pădure) și Sophia (nuanța coral).
Pentru cele care doresc și mai multă strălucire, colecția oferă un luciu de buze strălucitor La Luce Lip Glaze: Granita (nuanță roșu-violet), Maraschino (roșu) sau Caramella D'Oro (luciu roz și auriu).
Colecția include și creion de ochi, pudră compactă sau pensulă pentru fard de obraz și pudră care reflectă lumina care oferă pielii o strălucire aurie. Pe lângă produsele vândute separat, colecția Casa Gaga are un preț de 212,95 € pentru un kit complet de produse - cu o husă elegantă din piele vegană inclusă ca bonus.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.