Acum, la un an și jumătate de la lansare, Justin dezvăluie că este vorba despre un label de modă, inaugurând prima colecție, care este compusă din piese vestimentare, încălțăminte și headwear.
Justin Bieber a fost activ pe parcursul ultimelor luni pe pagina de Instagram a labelului SKYLRK, oferind diverse indicii că urmează primul drop. Acesta include o serie de piese în culori vibrante, printre care se numără hanorace, ochelari de soare, maiouri cropped, căciuli tip skullcap și două opțiuni de încălțăminte. Hoodie-urile vin în nuanțe de galben pastel, bleu neon sau negru prăfuit, iar skullcap-urile în roz, galben sau roșu. Opțiunile de încălțăminte sunt două tipuri de papuci, „Chunky Mule” și „Beach Slide”, ambele cu un design chunky. În același stil sunt și ochelarii de soare, care au rame supradimensionate și vin în patru variante de culoare.

Justin a fost în trecut afiliat cu un alt label de modă – Drew House – pe care l-a cofondat în 2018 cu Ryan Good. Între timp, artistul s-a dezis de acest business, motivând că imaginea acestuia nu se mai aliniază cu viziunea lui creativă. În schimb, în ultimele luni, atât el cât și soția sa, Hailey Bieber, au fost fotografiați purtând piese despre care s-a aflat ulterior că sunt un teasing pentru lansarea SKYLRK. De pildă, Justin a purtat de multe ori pe parcursul ultimului an căciuli tip skullcap în diverse culori, iar la festivalul Coachella din acest an, atât el cât și Hailey au purtat piese SKYLRK, stârnind un mare val de curiozitate și interes din partea fanilor. În iunie, Justin a tease-uit și mai multe produse, inclusiv echipament de golf.
Primul drop SKYLRK vine în contextul în care Justin a dezvăluit ieri în mod indirect, prin apariția unor billboard-uri în Reykjavik și Los Angeles, că va lansa un nou album de muzică. „Swag” este cel de-al șaptelea album al lui Justin Bieber și este disponibil începând de astăzi.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.