Introdus de constructorul naval turc Naval Yachts, LXT88 este un concept inspirat de Lamborghini, care îmbină frumos croaziera de înaltă performanță cu un design îndrăzneț. Compania turcă a început ca un studio de design în urmă cu aproape un deceniu și jumătate și s-a extins într-o entitate de construcții navale cu drepturi depline, prin deschiderea unui șantier naval în Antalya în 2010.
Conceptul a fost scris de echipa de proiectare internă a Naval Yachts pentru un client care iubește supermașinile. „Am luat câteva detalii de la Lamborghini ”, a declarat coproprietarul Naval Yachts, Barış Dinc, pentru Robb Report.
Superyacht-ul concept LXT88 măsoară 27 de metri lungime și se concentrează pe aerodinamică și viteză. Spre deosebire de majoritatea superyacht-urilor care sunt finisate în culori blânde la exterior, LXT88 are o carenă elegantă vopsită în portocaliu, una dintre cele mai populare culori printre patronii Lamborghini.
În plus, carena primește și accente de carbon negru, împreună cu o pupa impresionantă. Designul iahtului prezintă, de asemenea, o suprastructură elegantă, pentru a minimiza rezistența aerodinamică și a maximiza performanța.
Unul dintre punctele de atracție ale conceptului LXT88 este jacuzzi-ul său frontal, care va permite oaspeților să se relaxeze în timp ce se bucură de priveliști după o experiență de croazieră de mare viteză. Constructorul naval turc spune că LXT88 va oferi cazare oaspeților în trei cabine, cu locuri suplimentare pentru un echipaj de doi. Nava va avea, de asemenea, un salon principal și o zonă de luat masa.
LXT88 va fi construit din aluminiu pentru a-l menține ușor și alimentat de o pereche de motoare MTU 1600 V12 care îi vor oferi o viteză de croazieră de 27 de noduri și o viteză maximă de 42 de noduri.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.