Mexicul a fost foarte afectat de pandemia de Covid-19, cu aproximativ 175.000 de decese și aproximativ două milioane de cazuri.
Economia mexicană, a doua ca mărime din America Latină, depinde în mare măsură de turism. Anul trecut, pandemia a însemnat pierderea a 20 de milioane de vizitatori - o scădere de 45% - la un cost de 13 miliarde de dolari pentru sectorul turismului, potrivit ministrului turismului Miguel Torruco.
Dar este, de asemenea, una dintre puținele destinații turistice majore care nu își închide granițele sau nu cere un rezultat negativ la testul Covid la sosire. Acest lucru a contribuit la aducerea Mexicului de la a șaptea la a treia cea mai vizitată țară din lume, anul trecut.
În încercarea de a-i atrage pe călătorii din alte țări, hotelierii mexicani au venit cu avantaje care dau un sens complet nou conceptului all-inclusive. Testarea este deja disponibilă în aeroporturile din Mexico City și Cancun și există planuri de extindere a serviciului către alte puncte de interes turistic.
Omni Cancun
Peste jumătate din cele 1.129 de hoteluri de-a lungul zonei mexicane Riviera Maya de pe coasta Caraibelor oferă acum facilitățile Covid-19, potrivit autorităților regionale. Într-o sală de evenimente de la hotelul Omni Cancun, oaspeții pot alege între un test PCR pentru 100 de dolari sau un test rapid fără costuri.
Oricine obține un rezultat pozitiv la teste este dus într-una din cele cinci camere destinate carantinei timp de până la 14 zile, la cinci procente din prețul obișnuit. Unele lanțuri hoteliere, cum ar fi Palace Resorts, chiar le oferă gratuit.
Angajații, care poartă costume de protecție, vor lăsa trei mese pe zi la ușă împreună cu lenjerie de pat, dar oaspeții trebuie să își curețe singuri camera. În schimb, ei vor putea să se relaxeze lângă piscine, făcând plajă pe ritmuri de salsa sau pe plajă sorbind cocktailuri.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.