Există o tendință de folosire a instrumentelor congelate. Tutorialele care implică congelarea anumitor instrumente (cum ar fi bureții de machiaj sau rolele de jad) sunt în tendințe pe rețelele sociale, în timp ce tratamentele faciale răcoritoare care valorifică beneficiile crioterapiei sunt în creștere. De aici și nebunia recentă pentru „globurile de gheață”, aceste noi accesorii înghețate.
Motorul de căutare pentru cumpărături Stylight a observat o creștere cu +194% a căutărilor pentru cuvintele cheie „globuri de gheață” pe platforma sa la sfârșitul anului 2021, conform datelor de la Google Trends. Pe TikTok, tendința este în creștere de câteva săptămâni, numărând deja peste 24 de milioane de vizualizări pe hashtag-ul #iceglobes.
Inspirate de ritualurile de frumusețe coreene și rezervate până acum tratamentelor profesionale din clinici, „globurile de gheață” sunt acum folosite și acasă. După cum sugerează și numele, aceste „globuri de gheață” vin sub forma a două sfere mici umplute cu apă și fiecare conectată la un mâner. Așezate în frigider sau congelator înainte de utilizare, ele alunecă peste piele după aplicarea tratamentului facial, ca un masaj facial.
Acțiunea lor revigorantă stimulează circulația sângelui și drenajul limfatic. Practicată zilnic, această tehnică ajută la strângerea porilor, la tonifierea pielii și la promovarea absorbției cremelor și serurilor. Virtuțile sale sunt așadar asemănătoare cu cele ale „skin-icing” (o metodă care constă în masarea feței cu un cub de gheață), fără disconfortul aplicării de gheață direct pe piele. Pe zona conturului ochilor, descongestionează ochii (la trezire sau după o zi petrecută în fața ecranelor) și ajută la reducerea cearcănelor și a umflăturii. Unii îl folosesc și pentru a ameliora micile tensiuni din gât.
Cindy Crawford le-a încorporat deja în rutina ei de frumusețe de mult timp, așa cum arată într-un tutorial postat pe canalul de YouTube al revistei Vogue France în 2020. Modelul folosește globurile cu infuzie de aur ale mărcii Glycelene.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.