Investigatorul principal al misiunii OMS, Peter Ben Embarek, a declarat pentru CNN într-un interviu că au găsit mai multe semne ale răspândirii mai ample a coronavirusului în anul 2019.
Echipa a avut, de asemenea, șansa de a vorbi cu primii pacienți chinezi care au spus că au fost infectați, inclusiv un angajat în vârsta de 40 de ani, fără antecedente de călătorie, a raportat că a fost infectat pe 8 decembrie.
Apariția unor date mai detaliate cu privire la mult așteptata călătorie a OMS în China se poate adăuga la îngrijorările exprimate de alți oameni de știință care studiază originile bolii, pe care le-ar fi putut răspândi în China cu mult înainte de prima apariție oficială la mijlocul lunii decembrie.
Embarek, care recent s-a întors în Elveția din China, a spus că în decembrie 2019 erau deja 13 tulpini de coronavirus, ceea ce ar putea însemna că virusul circula de dinainte de decembrie, relatează CNN.
Expertul a spus că misiunea OMS - din care au făcut parte 17 oameni de ştiinţă ai OMS şi 17 cercetători chinezi - a extins tipul de material genetic examinat la cazurile din decembrie. Asta le-a permis să examineze probe genetice parţiale şi nu doar pe cele complete. Drept rezultat, au putut pentru prima dată să colecteze 13 secvenţe genetice diferite ale virusului SARS-CoV-2 din decembrie 2019. Secvențele genetice ar putea aduce indicii valoroase cu privire la geografia şi timingul epidemiei de dinainte de decembrie.
„Unele dintre ele provin din pieţe... Altele nu sunt conectate cu piețele”, care includ și piața din Huanan din Wuhan, deși a jucat un rol în răspândirea inițială a virusului.
Modificările în structura genetică a unui virus sunt frecvente și în mod normal inofensive, apar în timp pe măsură ce boala se extinde și se reproduce în rândul oamenilor sau animalelor.
Embarek a refuzat să tragă concluzii despre ce ar fi putut însemna cele 13 tulpini pentru istoria bolii de dinainte de decembrie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.