Dar de ce să te bazezi pe propagandă pozitivă atunci când poți promova vaccinarea și contribui la creșterea unei rate de inoculare lentă oferind mașini Tesla și chiar aur oamenilor? Magnații și companiile vin cu idei inovatoare și profitabile pentru a convinge populația să se vaccineze.
Grupul CK al lui Li Ka-Shing, împreună cu fundația sa caritabilă, au anunțat marți că vor oferi vouchere de cumpărături de 2,6 de milioane de dolari celor care s-au vaccinat cu ambele doze. Voucherele vor fi oferite în cadrul unei loterii. o altă companie va oferi subvenții de 10 milioane de dolari pentru persoanele cu venituri mici care s-au vaccinat. La începutul acestui an, se ofereau vacanțe.
Ultra-bogații se alătură acestei tendințe, plătind 55.000 de dolari ca să zboare cu un avion privat în Emiratele Arabe Unite sau în India pentru a se vaccina. Există o companie care a perceput membrilor săi o taxă anuală de 34.000 de dolari, în schimbul unor zboruri la clasa întâi spre Emirate, cazare în apartamente elegante.
Un alt exemplu care vizează creșterea ratei de vaccinare din Hong Kong este cel al unui politician care a oferit ceasuri Rolex cu diamante, în cadrul unei loterii de vaccinare de 1 milion de dolari pentru membrii de partid. Și asta nu e tot: donează bijuterii, frunze rare de ceai Da Hong Pao, cecuri de 10.000 dolari și electronice membrilor săi și celor care se înscriu în partid, adăugând că nimic nu are de-a face cu viitoarele alegeri.
Cel mai mare dezvoltator din Hong Kong, Sun Hung Kai Properties Ltd., oferă premii, inclusiv telefoane iPhone, în timp ce magnatul Lee Shau Kee pune la bătaie lingouri de aur. Valoarea diferitelor loterii sau a programelor de recompensă a depășit 120 de milioane de dolari, spune primarul din Hong Kong. Până acum, doar aproximativ 15,1% din populația de 7,5 milioane de locuitori a fost vaccinată cu cele două doze. O cifră foarte mică, în comparație cu alte centre financiare precum Londra și Singapore.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.