Dar de ce să te bazezi pe propagandă pozitivă atunci când poți promova vaccinarea și contribui la creșterea unei rate de inoculare lentă oferind mașini Tesla și chiar aur oamenilor? Magnații și companiile vin cu idei inovatoare și profitabile pentru a convinge populația să se vaccineze.
Grupul CK al lui Li Ka-Shing, împreună cu fundația sa caritabilă, au anunțat marți că vor oferi vouchere de cumpărături de 2,6 de milioane de dolari celor care s-au vaccinat cu ambele doze. Voucherele vor fi oferite în cadrul unei loterii. o altă companie va oferi subvenții de 10 milioane de dolari pentru persoanele cu venituri mici care s-au vaccinat. La începutul acestui an, se ofereau vacanțe.
Ultra-bogații se alătură acestei tendințe, plătind 55.000 de dolari ca să zboare cu un avion privat în Emiratele Arabe Unite sau în India pentru a se vaccina. Există o companie care a perceput membrilor săi o taxă anuală de 34.000 de dolari, în schimbul unor zboruri la clasa întâi spre Emirate, cazare în apartamente elegante.

Un alt exemplu care vizează creșterea ratei de vaccinare din Hong Kong este cel al unui politician care a oferit ceasuri Rolex cu diamante, în cadrul unei loterii de vaccinare de 1 milion de dolari pentru membrii de partid. Și asta nu e tot: donează bijuterii, frunze rare de ceai Da Hong Pao, cecuri de 10.000 dolari și electronice membrilor săi și celor care se înscriu în partid, adăugând că nimic nu are de-a face cu viitoarele alegeri.
Cel mai mare dezvoltator din Hong Kong, Sun Hung Kai Properties Ltd., oferă premii, inclusiv telefoane iPhone, în timp ce magnatul Lee Shau Kee pune la bătaie lingouri de aur. Valoarea diferitelor loterii sau a programelor de recompensă a depășit 120 de milioane de dolari, spune primarul din Hong Kong. Până acum, doar aproximativ 15,1% din populația de 7,5 milioane de locuitori a fost vaccinată cu cele două doze. O cifră foarte mică, în comparație cu alte centre financiare precum Londra și Singapore.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.