Dar de ce să te bazezi pe propagandă pozitivă atunci când poți promova vaccinarea și contribui la creșterea unei rate de inoculare lentă oferind mașini Tesla și chiar aur oamenilor? Magnații și companiile vin cu idei inovatoare și profitabile pentru a convinge populația să se vaccineze.
Grupul CK al lui Li Ka-Shing, împreună cu fundația sa caritabilă, au anunțat marți că vor oferi vouchere de cumpărături de 2,6 de milioane de dolari celor care s-au vaccinat cu ambele doze. Voucherele vor fi oferite în cadrul unei loterii. o altă companie va oferi subvenții de 10 milioane de dolari pentru persoanele cu venituri mici care s-au vaccinat. La începutul acestui an, se ofereau vacanțe.
Ultra-bogații se alătură acestei tendințe, plătind 55.000 de dolari ca să zboare cu un avion privat în Emiratele Arabe Unite sau în India pentru a se vaccina. Există o companie care a perceput membrilor săi o taxă anuală de 34.000 de dolari, în schimbul unor zboruri la clasa întâi spre Emirate, cazare în apartamente elegante.
Un alt exemplu care vizează creșterea ratei de vaccinare din Hong Kong este cel al unui politician care a oferit ceasuri Rolex cu diamante, în cadrul unei loterii de vaccinare de 1 milion de dolari pentru membrii de partid. Și asta nu e tot: donează bijuterii, frunze rare de ceai Da Hong Pao, cecuri de 10.000 dolari și electronice membrilor săi și celor care se înscriu în partid, adăugând că nimic nu are de-a face cu viitoarele alegeri.
Cel mai mare dezvoltator din Hong Kong, Sun Hung Kai Properties Ltd., oferă premii, inclusiv telefoane iPhone, în timp ce magnatul Lee Shau Kee pune la bătaie lingouri de aur. Valoarea diferitelor loterii sau a programelor de recompensă a depășit 120 de milioane de dolari, spune primarul din Hong Kong. Până acum, doar aproximativ 15,1% din populația de 7,5 milioane de locuitori a fost vaccinată cu cele două doze. O cifră foarte mică, în comparație cu alte centre financiare precum Londra și Singapore.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.