Cu toate acestea, evoluția este numele jocului, iar producătorul italian de mașini sport de lux și-a îndreptat atenția spre modă cu prima sa colecție de îmbrăcăminte de lux care va fi lansată în iunie. Industria modei mai câștigă iată un membru, după ce compania italiană de mașini a început să creeze piese vestimentare de lux pentru bărbați, femei și copii.
Președintele interimar și directorul executiv al grupului Ferrari, John Elkann, a anunțat planul la adunarea acționarilor. Elkann a spus: „Proiectul nostru este destinat să creeze noi oportunități majore pentru marca Ferrari prin avans activ. Colecția de haine va spune valorile unice ale măiestriei, eleganței și inovației mărcii Ferrari.” John Elkann este, de asemenea, președintele și CEO-ul companiei-mamă Ferrari Italia Exor Group.
Ferrari își dorește să se dezvolte, după ce popularitatea sa a scăzut drastic în ultimul deceniu. S-au aventurat și au investit în două mărci de lux în mai puțin de trei luni. În decembrie anul trecut, Ferrari a investit 80 de milioane de euro în marca chineză de lux „Shang Shang” din cadrul grupului francez Hermes. Exor a investit, de asemenea, 640 milioane de dolari și a achiziționat o participație de 24% de la marca franceză de încălțăminte de lux Christian Louboutin.
Pentru a-și consolida în continuare statutul de marcă de lux, Ferrari a încheiat, de asemenea, un acord cu Richard Mille pentru a produce ceasuri exclusive. Și pentru a însoți lansarea colecției de modă a mărcii, restaurantul deținut de Ferrari, Cavallino, se va redeschide la Maranello, condus de renumitul bucătar-șef Michelin, Massimo Bottura.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.