Top 3 cele mai respectabile mărci din lume

Rolex și Ferrari se numără printre primele trei cele mai respectabile mărci din lume, spune un nou sondaj. Cele două nume din industria luxului se află în spatele brandului Lego în sondajul Global RepTrak 100 din 2021.

Cele două mărci, care sunt și unele dintre cele mai mari nume din sectorul de lux, sunt două dintre cele trei cele mai populare mărci din lume, potrivit unui nou studiu de la RepTrak. Sondajul reprezintă una dintre primele încercări cuprinzătoare de a afla unde se află cele mai respectate companii din lume în urma evenimentelor fără precedent din ultimul an.

Pentru a reduce lista sa inițială de peste 2.000 de companii până la cele mai reputate 100, firma din Boston de analiză a datelor a sondat 68.577 de persoane din cele mai mari 15 economii ale lumii. De acolo, pentru a se califica, o companie trebuia să aibă un venit global de peste 2 miliarde de dolari, trebuia să depășească un prag de popularitate de 20% și un scor de reputație - produse și servicii, inovație, loc de muncă, guvernanță, cetățenie, leadership și performanță financiară - peste media de 67,3 %. Fiecare dintre mărcile care au făcut lista a avut cel puțin un rating „puternic” (un scor care se situează între 70,0 și 79,9), în timp ce unul a plecat cu un „excelent” (80,0 și mai mult).

Deci, care este cel mai popular brand din lume în conformitate cu 2021 Global RepTrak 100? Nimeni altul decât producătorul de jucării danez Lego Group, care a primit un scor uriaș, de 80,4. Lego a fost urmărit îndeaproape de Rolex, care a obținut un 79,6, și Ferrari, cu 78,8. În top 10 se mai află Bosch Group (78.1), Harley-Davidson (78.1), Canon (77.6), Adidas (77.6), Walt Disney Company (77.5), Microsoft ( 77.1) și Sony (77.0).

RepTrak spune că a vorbit cu consumatori din toate categoriile de vârstă. Interesant este faptul că doar două mărci au avut performanțe puternice cu fiecare dintre cele patru date demografice - generația Z (18-25 ani), Milenari (26-40), Generația X (41-55) și Boomeri (56-64) - Lego și Rolex. Lego s-a clasat pe locul șapte cu Gen Z, al doilea cu Milenari și primul cu Gen X și Boomeri. Rolex s-a clasat pe locul nouă, al patrulea, al treilea și al patrulea în cele patru categorii. Între timp, Ferrari s-a aflat în top 10 cu Milenarii, Gen X și Boomeri, dar a ratat topul cu Gen Z.

Rolex și Ferrari au fost de departe cele mai performante mărci de lux din studiul RepTrak, dar nu și singurele. Nume mari precum BMW (23 cu un scor de 76,1), Rolls-Royce (27, 76,0), Chanel (33, 75,6), Singapore Airlines (38, 75,1), Georgio Armani (61, 74,1), LVMH Group (63, 74.1), Emirates (69th, 73.7), Daimler (75th, 73.4), Burberry (83rd, 73.3), Prada (84th, 73.3), Hilton (86th, 73.2), Hermes (88th, 73.2) și Ralph Lauren (91th, 73.1) sunt prezent în Top 100. Aceste mărci au un lucru în comun: excelența susținută. Se pare că toți consumatorii respectă atât calitatea, cât și consistența.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Kering vinde către L'Oreal divizia de produse de înfrumusețare

Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
UE amendează Gucci, Chloé și Loewe cu 157 milioane de euro

Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Piața de resale a produselor de lux va ajunge la 360 de miliarde de dolari până în 2030

Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.

hourglass_full 25 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Producția de whisky a atins cel mai scăzut nivel din 2019

Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
A crescut numărul milionarilor în criptomonede

Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Preţul aurului a atins un nou maxim istoric

Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC