Cele două mărci, care sunt și unele dintre cele mai mari nume din sectorul de lux, sunt două dintre cele trei cele mai populare mărci din lume, potrivit unui nou studiu de la RepTrak. Sondajul reprezintă una dintre primele încercări cuprinzătoare de a afla unde se află cele mai respectate companii din lume în urma evenimentelor fără precedent din ultimul an.
Pentru a reduce lista sa inițială de peste 2.000 de companii până la cele mai reputate 100, firma din Boston de analiză a datelor a sondat 68.577 de persoane din cele mai mari 15 economii ale lumii. De acolo, pentru a se califica, o companie trebuia să aibă un venit global de peste 2 miliarde de dolari, trebuia să depășească un prag de popularitate de 20% și un scor de reputație - produse și servicii, inovație, loc de muncă, guvernanță, cetățenie, leadership și performanță financiară - peste media de 67,3 %. Fiecare dintre mărcile care au făcut lista a avut cel puțin un rating „puternic” (un scor care se situează între 70,0 și 79,9), în timp ce unul a plecat cu un „excelent” (80,0 și mai mult).
Deci, care este cel mai popular brand din lume în conformitate cu 2021 Global RepTrak 100? Nimeni altul decât producătorul de jucării danez Lego Group, care a primit un scor uriaș, de 80,4. Lego a fost urmărit îndeaproape de Rolex, care a obținut un 79,6, și Ferrari, cu 78,8. În top 10 se mai află Bosch Group (78.1), Harley-Davidson (78.1), Canon (77.6), Adidas (77.6), Walt Disney Company (77.5), Microsoft ( 77.1) și Sony (77.0).
RepTrak spune că a vorbit cu consumatori din toate categoriile de vârstă. Interesant este faptul că doar două mărci au avut performanțe puternice cu fiecare dintre cele patru date demografice - generația Z (18-25 ani), Milenari (26-40), Generația X (41-55) și Boomeri (56-64) - Lego și Rolex. Lego s-a clasat pe locul șapte cu Gen Z, al doilea cu Milenari și primul cu Gen X și Boomeri. Rolex s-a clasat pe locul nouă, al patrulea, al treilea și al patrulea în cele patru categorii. Între timp, Ferrari s-a aflat în top 10 cu Milenarii, Gen X și Boomeri, dar a ratat topul cu Gen Z.
Rolex și Ferrari au fost de departe cele mai performante mărci de lux din studiul RepTrak, dar nu și singurele. Nume mari precum BMW (23 cu un scor de 76,1), Rolls-Royce (27, 76,0), Chanel (33, 75,6), Singapore Airlines (38, 75,1), Georgio Armani (61, 74,1), LVMH Group (63, 74.1), Emirates (69th, 73.7), Daimler (75th, 73.4), Burberry (83rd, 73.3), Prada (84th, 73.3), Hilton (86th, 73.2), Hermes (88th, 73.2) și Ralph Lauren (91th, 73.1) sunt prezent în Top 100. Aceste mărci au un lucru în comun: excelența susținută. Se pare că toți consumatorii respectă atât calitatea, cât și consistența.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.