Arabia Saudită a început să lucreze la un oraş al viitorului, care va fi lipsit de maşini şi drumuri şi va fi alimentat cu energie 100% curată, locuitorii fiind aşteptaţi să se mute încă din 2024, relatează Daily Mail.
Prinţul moştenitor Mohammed bin Salman a anunţat pentru prima dată, în luna ianuarie, planurile pentru The Line, o serie lungă de 105 mile de zone urbane de-a lungul unei "coloanei vertebrale" centrale, prima parte a proiectului Neom. Acum se lucrează la realizarea celor trei straturi liniare ale oraşului: o regiune de suprafaţă pentru pietoni, plus două straturi subterane pentru transport şi infrastructură.
Oraşul viitorului se întinde de la munţii din nord-vestul Arabiei Saudite până la Marea Roşie, grupurile de comunităţi agregate ale The Line vor găzdui în total până la 1 milion de persoane, conectate prin tranzit de mare viteză şi "soluţii de mobilitate autonomă".
Şcolile, restaurantele, magazinele şi alte destinaţii ar fi toate la o plimbare de cinci minute şi "nicio călătorie nu va fi mai lungă de 20 de minute". Este o formă liniară, iar infrastructura subterană va ajuta la conservarea a 95% din peisajul natural, au spus dezvoltatorii.
Arabia Saudită va investi între 100 şi 200 de miliarde de dolari în The Line, care se estimează că va genera 380.000 de noi locuri de muncă şi va creşte PIB-ul Arabiei Saudite cu aproximativ 48 de miliarde de dolari până în 2030. The Line este gândită ca prima parte a Neom, un oraş-stat planificat de 500 de miliarde de dolari care ar acoperi 10.000 de mile pătrate din provincia Tabuk a Arabiei Saudite, în apropierea graniţelor sale cu Iordania şi Egipt.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.