De la anunțul primului parteneriat al Atelier Jolie cu Maison Chloé, nerăbdarea devenea insuportabilă. Colecția, care include rochii lungi și elegante, fluide, piese relaxate, îmbrăcăminte exterioară sofisticată și piese ușoare stratificate, a fost concepută în atelierul lui Chloé de fostul director de creație Gabriela Hearst, în parteneriat cu Angelina Jolie.
Genți, accesorii și siluete de modă: această colecție co-creată combină semnăturile feminine și know-how-ul lui Chloé cu gustul pronunțat al Angelinei Jolie pentru un anumit minimalism rafinat. Inspirate de feminitate sub toate formele ei, mai multe modele fac referire la articole de preț pe care actrița le are în garderoba de zeci de ani, inclusiv o rochie albă din bumbac brodat pe care a purtat-o în copilărie și o poartă astăzi ca top, precum și o pelerină de catifea neagră. Colecția este executată într-o paletă de culori neutre – bej, negru, alb – concepută pentru o gamă variată de nuanțe de piele, în timp ce dimensiunile se potrivesc cu o mare varietate de tipuri de corp.
Sărbătoarea femeilor este în centrul dezvoltării acestei colecții, care este pe cât de etică, pe atât de dezirabilă. Această dorință se caracterizează prin siluete zvelte și sinuoase, moi dar cu caracter. Piesele cheie dau tonul: o pelerină de operă lungă de catifea, o rochie albă fluidă cu decolteu adunat, o cămașă lavaliere semnătură de la Maison Chloé, pantaloni negri de catifea cu o talie impecabilă, un costum negru din trei piese rafinat în gabardină de lână și multe alte piese care dovedesc că cele mai simple forme — minimale, dar esențiale — rezistă timpului.
Creată în colaborare cu Angelina Jolie, colecția Chloé x Atelier Jolie onorează angajamentele respective ale celor două Case față de sustenabilitatea socială și de mediu, susținând în același timp artizanii și creatorii din întreaga lume. Colecția include cel puțin 80% materiale cu un impact scăzut asupra mediului - un procent mai mare decât orice colecție anterioară Maison Chloé - și este certificată B Corp datorită utilizării de țesături naturale și stocuri moarte, cum ar fi mătasea organică, crepe de chine organică și lână certificată.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.