De la anunțul primului parteneriat al Atelier Jolie cu Maison Chloé, nerăbdarea devenea insuportabilă. Colecția, care include rochii lungi și elegante, fluide, piese relaxate, îmbrăcăminte exterioară sofisticată și piese ușoare stratificate, a fost concepută în atelierul lui Chloé de fostul director de creație Gabriela Hearst, în parteneriat cu Angelina Jolie.
Genți, accesorii și siluete de modă: această colecție co-creată combină semnăturile feminine și know-how-ul lui Chloé cu gustul pronunțat al Angelinei Jolie pentru un anumit minimalism rafinat. Inspirate de feminitate sub toate formele ei, mai multe modele fac referire la articole de preț pe care actrița le are în garderoba de zeci de ani, inclusiv o rochie albă din bumbac brodat pe care a purtat-o în copilărie și o poartă astăzi ca top, precum și o pelerină de catifea neagră. Colecția este executată într-o paletă de culori neutre – bej, negru, alb – concepută pentru o gamă variată de nuanțe de piele, în timp ce dimensiunile se potrivesc cu o mare varietate de tipuri de corp.
Sărbătoarea femeilor este în centrul dezvoltării acestei colecții, care este pe cât de etică, pe atât de dezirabilă. Această dorință se caracterizează prin siluete zvelte și sinuoase, moi dar cu caracter. Piesele cheie dau tonul: o pelerină de operă lungă de catifea, o rochie albă fluidă cu decolteu adunat, o cămașă lavaliere semnătură de la Maison Chloé, pantaloni negri de catifea cu o talie impecabilă, un costum negru din trei piese rafinat în gabardină de lână și multe alte piese care dovedesc că cele mai simple forme — minimale, dar esențiale — rezistă timpului.
Creată în colaborare cu Angelina Jolie, colecția Chloé x Atelier Jolie onorează angajamentele respective ale celor două Case față de sustenabilitatea socială și de mediu, susținând în același timp artizanii și creatorii din întreaga lume. Colecția include cel puțin 80% materiale cu un impact scăzut asupra mediului - un procent mai mare decât orice colecție anterioară Maison Chloé - și este certificată B Corp datorită utilizării de țesături naturale și stocuri moarte, cum ar fi mătasea organică, crepe de chine organică și lână certificată.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.