Tânăra s-a născut în Craiova, pe 11 octombrie 1999 și are 20 de ani. Este studentă la facultatea de Psihologie UVT din Timișoara și ne-a spus "că în mare parte pasiunea mea pentru machiaj am descoperit-o încă de la o vârstă fragedă, mai exact 12 ani, mă uităm foarte mult pe YouTube la videoclipuri cu tutoriale sau unboxinguri și mereu am fost atrasă de ideea asta că fața mea poate fi “pânză” să spun
așa, pe care eu pot desena". Așa a început să facă machiaje pe care le postează pe Tik Tok și instagram. Iar de acolo a fost remarcată de revista lui Oprah, care i-a solicitat câteva imagini pentru a fi publicate pe site-u www.oprahmag.com la un articol despre machiaje
ideale pentru Halooween. "Inițial, când am fost contactată și întrebată dacă îmi dau acordul să apar în acel articol din OprahMag, nu am crezut, sincer că este adevărat, mă gândeam că ori este vreo înșelătorie, ori este o revistă mult mai mică, dar am zis că până la urmă nu
am nimic de pierdut și am acceptat. În general pasiunile mele se învârt în jurul aceluiași domeniu, și anume cel de beauty, îmi place foarte mult să am grijă și de tenul meu, sunt foarte pasionată și de skin care, de haine, accesorii, etc", ne-a povestit tânăra pe care o puteți găsi pe tik tok sau instagram după numele ei. La final va spunem că un astfel de machiaj durează între 4-5 ore, chiar dacă se șterge foarte repede.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.