Armani Privé, Elie Saab și... Topo Studio. Acestea sunt mărcile care au îmbrăcat-o pe Lady Gaga la premiile Grammy pe 3 aprilie. În spatele celei de-a treia mărci se ascunde, fără îndoială, cel mai apropiat colaborator al vedetei: sora sa, Natali Germanotta. Designerul din New York a avut onoarea de a crea cea de-a treia ținută a cântăreței, o rochie plisată fără bretele, acoperită cu un voal cu pene albastru pal. O premieră pentru un eveniment de o asemenea amploare. Și pe bună dreptate: Natali Germanotta, cu 6 ani mai mică decât Lady Gaga, este o creatoare de modă cu o carieră foarte discretă.

Natali Germanotta a fost pasionată de modă la o vârstă foarte fragedă și s-a alăturat prestigioasei școli de modă din New York, Parsons School for Design. La 19 ani, în 2011, ea a creat costumele unui musical, Simon Says. În același an, în timp ce promova albumul ei Born this way, Lady Gaga a sugerat că lucrează cu sora ei la un proiect de marcă.
Ea a făcut aluzie la stilistul ei de atunci, Nicola Formichetti. IBrandul nu va vedea niciodată lumina zilei. Dar stilistul își va găsi locul în anturajul surorii sale.
În anii următori, numele Natalii Germanotta a putut fi văzut asociat cu unele dintre costumele de scenă ale surorii sale, precum cele pentru turneul mondial Joanne din 2017, ba chiar și cele pentru filmul A Star is born în 2018. Ediția din 2022 a Premiilor Grammy este o oportunitate de a dezvălui noul proiect al designerului, Topo Studio. Lansat în septembrie 2021, brandul le are printre cliente pe cântăreață, dar și pe mama lor și pe Gwen Stefani. „Topo” înseamnă „șoarece” în italiană, porecla dată de Lady Gaga lui Natali.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.