La 43 de ani Ramona Filip nu este doar mama a doi copii, o fiica, Nicole și un fiu, George-Alexander, e soție, ci și designer. A venit din Vișeul de Sus, Maramureș și a terminat Relații Economice Internaționale la ASE București, iar după absolvire și-a urmat soțul în Nicosia, Cipru, în 1999. Creațiile Ramon Filip au plăcut din prima publicului cipriot, urmând prezentări la Londra, la Paris și la Săptămâna Modei de la Atena. O vreme Ramona a creat o linie vestimentară pentru o rețea de magazine grecești. Astfel, deși investiția inițială în lansarea brandului „Ramon Filip“ s-a ridicat la 100.000 de euro, afacerea a devenit profitabilă în decurs de un an.
Cunoscută în toată lumea, țară ei natală nu o cunoaște. "Nu am considerat că e nevoie să se știe, având în vedere că nu am realizat ceva ce nu au făcut deja și conaționalii mei colegi de breaslă”, a declarat Ramona Filip, în cadrul unui interviu realizat de revista Forbes în urmă cu câțiva ani. În câteva cuvinte despre Ramona se poate spune că a lucrat că designer în 2002, când a produs o colecție haute couture numită The Dream. În același an și-a început eticheta Ramon Filip. În 2012, s-a extins de la îmbrăcăminte, inclusiv la genți de piele de înaltă modă. Femeia e cunoscută pentru câștigarea premiului Designer of the Year la premiile Madame Figaro Women of the Year.
A creat poşete din piele exotică de crocodil, şi-a prezentat colecţiile cu succes la Londra, Paris şi Atena, iar în 2009 a primit trofeul pentru cel mai bun designer din mâinile Patriciei Field, stilista serialului "Sex and the City". ,,După cum probabil știți deja, mă îndrăgosesc de costumele tradiționale românești. Probabil că v-ați obișnuit deja, dar am decis să îmbrac încă o dată, cu mândrie, o bluză tradițională românească. Deși această bluză nu vine din regiunea din care fac parte, ea vine dintr-o altă regiune bogată în tradiții, Țară Oașului. Este o ținută atât de frumoasă încât a fost principala mea sursă de inspirație pentru foarte multe creații. Nimic nu ar fi același, fără o atingere a frumuseții românești”, a declarat Ramona Filip.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.