La 43 de ani Ramona Filip nu este doar mama a doi copii, o fiica, Nicole și un fiu, George-Alexander, e soție, ci și designer. A venit din Vișeul de Sus, Maramureș și a terminat Relații Economice Internaționale la ASE București, iar după absolvire și-a urmat soțul în Nicosia, Cipru, în 1999. Creațiile Ramon Filip au plăcut din prima publicului cipriot, urmând prezentări la Londra, la Paris și la Săptămâna Modei de la Atena. O vreme Ramona a creat o linie vestimentară pentru o rețea de magazine grecești. Astfel, deși investiția inițială în lansarea brandului „Ramon Filip“ s-a ridicat la 100.000 de euro, afacerea a devenit profitabilă în decurs de un an.
Cunoscută în toată lumea, țară ei natală nu o cunoaște. "Nu am considerat că e nevoie să se știe, având în vedere că nu am realizat ceva ce nu au făcut deja și conaționalii mei colegi de breaslă”, a declarat Ramona Filip, în cadrul unui interviu realizat de revista Forbes în urmă cu câțiva ani. În câteva cuvinte despre Ramona se poate spune că a lucrat că designer în 2002, când a produs o colecție haute couture numită The Dream. În același an și-a început eticheta Ramon Filip. În 2012, s-a extins de la îmbrăcăminte, inclusiv la genți de piele de înaltă modă. Femeia e cunoscută pentru câștigarea premiului Designer of the Year la premiile Madame Figaro Women of the Year.
A creat poşete din piele exotică de crocodil, şi-a prezentat colecţiile cu succes la Londra, Paris şi Atena, iar în 2009 a primit trofeul pentru cel mai bun designer din mâinile Patriciei Field, stilista serialului "Sex and the City". ,,După cum probabil știți deja, mă îndrăgosesc de costumele tradiționale românești. Probabil că v-ați obișnuit deja, dar am decis să îmbrac încă o dată, cu mândrie, o bluză tradițională românească. Deși această bluză nu vine din regiunea din care fac parte, ea vine dintr-o altă regiune bogată în tradiții, Țară Oașului. Este o ținută atât de frumoasă încât a fost principala mea sursă de inspirație pentru foarte multe creații. Nimic nu ar fi același, fără o atingere a frumuseții românești”, a declarat Ramona Filip.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.