Partener oficial al Festivalului din 1998, compania cu sediul la Geneva se pregătește să scrie un nou capitol în romantismul său luminos cu a șaptea artă. În fiecare an, Croisette devine decorul unei povești în care glamourul se îmbină cu emoția și în care Chopard joacă rolul unui protagonist la fel de discret pe cât este de esențial.
Această relație excepțională a început în 1997, când o intuiție artistică a dat naștere unei revoluții simbolice: Caroline Scheufele, co-președinte și director artistic al Chopard, a reinventat Palme d'Or. Cu cele 19 foițe din aur galben etic, aranjate pe o tijă în formă de inimă, sprijinite pe un bloc de cristal de stâncă tăiat ca un smarald, acest trofeu a devenit icoana întâlnirii dintre arta cinematografică și excelența în bijuterie. De atunci, mâinile experte ale artizanilor Casei au modelat trofeele Festivalului în fiecare an, imprimând puțin din sufletul Chopard pe fiecare trofeu.
În aceleași ateliere în care se naște Palme d'Or, prinde viață și o altă operă de artă: Colecția Red Carpet. O adevărată odă adusă creativității și expertizei, această colecție Haute Joaillerie este reînnoită în fiecare an pentru a se potrivi cu numărul de ediții ale Festivalului. Anul acesta, 78 de creații uimitoare sunt dezvăluite sub tema Universul Carolinei, o călătorie intimă în inspirațiile abundente ale lui Caroline Scheufele, între poezia formelor și bogăția culturilor.
Însă Chopard, fidelă dorinței sale de a sprijini talentele de mâine, aruncă și o privire tandră asupra viitorului cinematografiei. Trofeul Chopard, care își sărbătorește cea de-a 25-a aniversare anul acesta, va recompensa pe 16 mai două tinere speranțe ale marelui ecran: Marie Colomb și Finn Bennett. O ceremonie prezidată de Angelina Jolie, patroana ediției, alături de Caroline Scheufele, Iris Knobloch și Thierry Frémaux. Un moment de transmitere, recunoaștere și avânt, precum Festivalul în sine.
Magia va continua pe 19 mai, în timpul marii seri Chopard, unde bijuteriile Colecției Red Carpet vor străluci într-un univers încântător alături de creațiile Couture ale lui Caroline, îmbinând înaltă bijuterie și haute couture într-o alianță de pură strălucire.
Chopard nu celebrează doar cinematografia. O ascultă, o susține, o îmbracă. El îi oferă cadrul pe care îl merită: acela al artei, inimii și excelenței. Și astfel, an de an, Casa continuă să facă inima Festivalului să bată - precum un film de dragoste în care fiecare scenă este o bijuterie.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.
Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.
Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.
Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.
Bvlgari dezvăluie Polychroma , o colecție în care culoarea devine limbaj, iar arta, emoție.