Fructe din inspirația celor doi directori de creație ai Caselor Chloé și Eres, respectiv Gabriela Hearst și Marie-Paule Minchelli, colecția-capsulă este formată din șase costume de baie — în „ eau Douce”, un material ca o a doua piele creat de Eres care combină elasticitatea, rezistență și confortul —, îmbrăcăminte și accesorii.
Volane pe umeri care formează silueta iconică înaripată a lui Chloé împodobesc modelele Filipine și Polinezia Palau, în timp ce modelele Pacific și Papuasia Peru sunt împodobite cu motive botanice în broderie engleză, evidențiind o versiune a logo-ului Maison.
Semnătura „C” a emblematicei genți Hobo Mate a lui Chloé creează adunări radiale pe talia costumului de baie Panama și unește cele două cupe ale topului de bikini Papeete Paraguay.
Paleta capsulei evocă culorile calde ale unui apus de soare mediteranean; „noapte de vară”, „lapte iconic”, „ocru roșu”, dar și nuanța „dark honey”, un galben șofran moale, pentru modelele disponibile exclusiv pe Net-À- Porter.
Cămașa Patricia și fusta Paloma sunt din in brodat, dintr-o cultură care emite mai puține gaze cu efect de seră, în timp ce tăbăcăriile sandalelor brodate Paz și ramele ochelarilor de soare Paula sunt certificate de Leather Working group. Pălăria Pia, pe de altă parte, este realizată din pânză din bumbac organic reciclat.
Printre valorile care unesc cele două branduri, preocuparea pentru dezvoltarea durabilă și dorința de a sărbători feminitatea prin crearea de produse frumoase și semnificative pentru societate și planetă, cele două Case aleg materiale cu impact redus pentru un aspect mai eco-responsabil. Materialul Natural Soft Skin este fabricat din poliamidă pe bază de ulei de ricin.
Capsula este o oportunitate de a continua angajamentul lui Chloé față de Mifuko, o întreprindere socială din Kenya, certificată de Organizația Mondială a Comerțului Echitabil (WFTO).
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.