Chemena Kamali. Acesta este noul nume pe care toată lumea l-a șoptit de când s-a aflat că labelul Chloé și-a găsit noul director artistic. „Întotdeauna am avut o legătură profundă cu Chloé din ziua în care am pășit pe ușile sale, acum mai bine de 20 de ani. Această întoarcere este atât naturală, cât și foarte personală. Sunt onorată să-mi asum acest rol și să continui viziunea definită inițial pentru casă de Gaby Aghion și Karl Lagerfeld. Vreau să surprind această conexiune emoțională și spiritul lui Chloe astăzi. Aș dori să mulțumesc lui Riccardo Bellini, Philippe Fortunato și Johann Rupert pentru această oportunitate și încrederea lor”, dezvăluie Chemena Kamali , noul director de creație al Chloé.
Născută în Germania în 1981, Chemena Kamali a urmat un Master of Arts in Fashion la Central Saint Martin's din Londra sub supravegherea profesorului Louise Wilson, unde a absolvit cu distincție în 2007. Designer german desăvârșit, Chemena Kamali are peste douăzeci de ani de experiență inclusiv o lungă perioadă la Chloé, unde și-a început cariera în echipa lui Phoebe Philo. Apoi s-a întors acolo ca director de stil și manager Flou cu Clare Waight Keller în 2013. Mai recent, din 2016, a fost director de stil pentru femei pentru Anthony Vaccarello la Saint Laurent.
Numirea lui Chemena Kamali ca nou director de creație la Chloé marchează o revenire semnificativă atât pentru ea, cât și pentru casă. „Sunt mândru să-i urez bun venit lui Chemena Kamali înapoi la Chloé. Talentul ei creativ extraordinar, experiența ei solidă, legătura ei unică cu moștenirea noastră și valorile noastre fac din ea o alegere firească pentru casă. Viziunea Chemenei, inspirată de legătura ei neclintită cu Chloé, va evidenția ADN-ul unic al Casei. Dincolo de rolul ei de Director Creativ, Chemena simbolizează și spiritul lui Chloé. Abia aștept să-i văd viziunea prinde viață ”, a declarat Riccardo Bellini, Președinte și CEO Chloé.
Chemena Kamali va prezenta prima ei pre-colecție pentru Chloé la Paris în ianuarie 2024, urmată de colecția ei toamnă-iarnă 2024 în timpul Săptămânii Modei de la Paris din februarie 2024.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.