Inspirați de aromele delicioase și tradițiile regionale ale țării, Chiara și Nespresso au creat împreună gama Ispirazione Italiana, completată cu cafea Milano Intenso, accesorii și un aparat de cafea al cărui design aduce un omagiu atmosferei unice din Milano, orașul adoptiv al Chiarei.
După cum știm, vecinilor noștri latini le datorăm clasicul espresso, fără de care toți iubitorii de arabica ar avea greu să-și înceapă ziua. Colaborarea dintre o italiancă și cel mai popular brand de cafea este evidentă pentru noi, fără a uita că Chiara nu s-a putut abține să nu adauge nota ei pop și fashion. Linia de accesorii în ediție limitată include cana Touch Travel într-o nuanță elegantă de auriu, un set de două cești de espresso disponibile în negru mat și auriu, fără a uita aparatul de cafea Nespresso CitiZ al cărui design în stil Art Deco aduce înapoi la Villa Necchi Campiglio din Milano.
În ceea ce privește papilele gustative, se dezvăluie o nouă capsulă Milano Intenso, plină de nuanțe și complexitate . La primul contact cu buzele, creația dezvăluie un echilibru perfect între notele de fructe dulce și o notă de condiment. Aprinzând simțurile cu o combinație clasică de cereale prăjite și note de cacao, iubitorii de cafea se pot aștepta să găsească note de pâine și ciocolată neagră la fiecare înghițitură. Pentru a face această experiență gustativă de neuitat de la început până la sfârșit, este imposibil să rezistați impulsului de a gusta această cafea în format cappuccino, de a vă bucura din plin de aromele ei de piper, fructe de pădure și fructe.
„Dragostea mea pentru cafea și Italia nu are limite. Așa că am profitat de șansa de a colabora din nou cu Nespresso pentru a semna împreună această colecție în ediție limitată. Această nouă gamă este inspirată din creativitatea și bogăția culturală a Milano-ului. Sunt încântată să fi fost implicat în crearea unei astfel de cafele gustoase, a unor accesorii frumoase și a unui aparat care le va permite iubitorilor de cafea să se bucure de ea oriunde ar merge.” - Chiara Ferragni
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.