Jeff Tolkin tocmai s-a întors dintr-o călătorie de familie în sudul Californiei. Antreprenorul din New York și familia sa au stat într-o stațiune de cinci stele, dar nu s-a putut relaxa așa cum a fost planificat. El a observat în continuare mici probleme, sentimentul că serviciul nu a fost de calitate. Check-out-ul a avut loc cu o oră mai devreme, iar loțiunea de corp suplimentară nu a apărut niciodată în baie. A fost o pană de curent peste noapte, dar niciun generator nu a funcționat ca rezervă. Cel mai rău lucru a fost micul dejun, mai ales după ce a plătit 961 de dolari pe cameră, pe noapte, plus o taxă de resort de 50 de dolari.
Perspectiva lui Tolkin este deosebit de pertinentă, deoarece el nu este doar un călător experimentat de lux; el este, de asemenea, co-președinte și CEO al World Travel Holdings, unul dintre cele mai mari conglomerate din industrie. Tolkin avertizează că aceste deficiențe au un impact pe termen lung asupra percepției calității la astfel de hoteluri de lux. „Chiar și cei bogați nu vor să simtă că au fost păcăliți: dacă plătești o sumă însemnată, trebuie să primești un serviciu bun în domeniile care funcționează”, spune el.
Este o problemă care apare foarte mult în industria turismului de lux, unde profiturile sunt în creștere. Nu s-a revenit la tarifele de dinainte de pandemie dar ele sunt în creștere. Conform statisticilor furnizate către Robb Report de către firma de date privind ospitalitatea STR, rata medie zilnică la un hotel de lux din America în T2 2021 a fost de 321,58 de dolari, cu peste 7% mai mare decât în aceeași perioadă de acum doi ani; având în vedere că 2019 a fost un an standard pentru călătorii, aceasta este o realizare impresionantă.
Totuși, pe măsură ce călătorii plătesc mai mult pentru o cameră, deseori ajung să aibă o experiență mai mult decât stelară. Cari Gray, care conduce o agenție de turism, a văzut neajunsuri similare cu cele la care a fost martor Tolkin. „Am fost la o cabană zilele trecute unde se preciza că nu pot primi pâine, deoarece brutarul local din oraș nu primește suficientă făină”, spune ea, deși nu a existat nicio reducere la tariful pe noapte. La fel, la o altă fermă de cinci stele, micul dejun și prânzul erau servite în stil bufet; nivelurile de personal erau prea mici, pentru fiecare hotel, pentru a oferi servicii de masă. Reactivarea muncitorilor locali, cu probleme, necesită timp și bani, ambii fiind puțini în rândul hotelierilor disperați să profite de această nouă oportunitate.
Bineînțeles, este greu să dai vina pe hoteluri pentru că au crescut tarifele. Hotelurile de cinci stele care au șchiopătat din primăvara anului 2020 pot recupera pierderile din ultimele 12 luni doar prin majorarea prețurilor pentru a satisface cererea în creștere din această vară. Apare astfel fenomenul „călătorie din răzbunare”. Dar supraîncărcarea și livrarea insuficientă reprezintă o amenințare pe termen lung pentru reputația sectorului de lux, care ar putea fi mult mai dăunătoare decât provocările din ultimul an.
Pur și simplu, se datorează faptului că serviciul generos este acum cea mai mare atracție pentru călătorii de lux. Odată, hotelurile de cinci stele ar putea impresiona oaspeții cu opulența decorului și a dotărilor lor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.