O companie lansează o croazieră de trei ani, de 130.000 de mile, pentru cei care vor să evadeze din viața de zi cu zi, la un preț relativ accesibil de 30.000 de dolari de persoană pe an, scrie cnn.com.
Compania Life at Sea Cruises promite să bifeze 375 de porturi din întreaga lume, vizitând 135 de țări și toate cele șapte continente. Nava va parcurge mai mult de 130.000 de mile în cei trei ani, vizitând obiective turistice emblematice, de la statuia Christ the Redeemer din Rio de Janeiro și Taj Mahal din India, la Chichen Itza din Mexic, piramidele din Giza, Machu Picchu și Marele Zid Chinezesc.
Se înscriu chiar și excursii la 103 "insule tropicale". Din aceste 375 de porturi, 208 vor fi escale de noapte, ceea ce vă oferă timp suplimentar la destinație.
Compania este o divizie a Miray Cruises, care în prezent are nava MV Gemini care face croaziere în Turcia și Grecia. Compania are o istorie de 30 de ani în industria croazierelor. Nava MV Gemini va fi revizuită pentru această călătorie.
Are 400 de cabine, cu o capacitate de până la 1.074 de pasageri.
Având în vedere natura călătoriei, pe lângă facilitățile tradiționale ale navelor de croazieră, restaurantele și divertismentul, Gemini va fi dotat și cu facilități de lucru la distanță. Compania promite un centru de afaceri la scară largă, complet cu săli de ședință, 14 birouri, o bibliotecă de afaceri și un lounge, probabil pentru pauzele de cafea de la mijlocul turei. Accesul este gratuit.
Va exista, de asemenea, un spital deschis non-stop, cu vizite medicale gratuite. De asemenea, compania avansează posibilitatea de a primi "beneficii fiscale suplimentare atunci când se lucrează ca rezident internațional la bordul navei".
"Profesioniștii au nevoie de conectivitate, de dotările potrivite și de funcționalitatea necesară pentru a-și desfășura activitatea", a declarat Mikael Petterson, directorul general al Life at Sea Cruises. "Nu există nicio altă croazieră care să ofere acest tip de flexibilitate clienților săi."
Cabinele variază de la cabine "Virtual Inside" de 130 de metri pătrați - care încep de la 29.999 de dolari de persoană pe an, ajungând la 179.994 de dolari pentru o călătorie de trei ani pentru două persoane - până la Balcony Suites, care au o dimensiune dublă și ajung până la 109.999 de dolari de persoană. Cea mai ieftină cabană în aer liber costă 36.999 de dolari de persoană.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Așteptarea s-a terminat în sfârșit! Bugatti și-a dezvăluit cel mai nou hypercar, inaugurând o nouă eră pentru constructorul francez. Renunțând la tradiția sa recentă de a numi hypercarurile după șoferi remarcabili, Bugatti a ales un nume foarte neconvențional pentru înlocuitorul lui Chiron.
Un nou raport privind costul vieții pentru 2024, realizat de firma de consultanță Mercer, a realizat un clasament al celor mai costisitoare orașe din întreaga lume pentru expați.
Marca japoneză a făcut echipă cu producătorul de electrocasnice Monogram pentru un concept plin de gadgeturi bazat pe 4×4 de lux actualizat. SUV-ul boxy include tot felul de caracteristici culinare neașteptate, dintre care cel mai impresionant este un cuptor pentru pizza de dimensiuni mari.
Compania Azulink Mobility din Mexic a lansat primul prototip de automobil electric fara usi. Vehiculul are un cadru deschis, creat din fibra de sticla curbata, fiind inspirat de formele organice din natura si de arhitectura futurista.
Louis Vuitton întruchipează pofta de călătorie și o sete nestinsă de călătorie, Hermès prețuiește moștenirea, Chanel emană feminitate, iar Bottega Veneta celebrează măiestria și spiritul comunitar.
Megadeth revine în România. Pe 10 iunie, la Romexpo