TikTok este un indicator important pentru principalele tendințe din ultima vreme, în special în domeniile modei și frumuseții. Iar tendința actuală este către estetica Clean Girl, care mai mult decât un stil, promite să urmeze un stil de viață complet.
Clean Girl cuprinde totul, de la machiaj minimal la decorarea casei tale. Chiar și videoclipurile cu acest hashtag adună milioane de aprecieri și vizualizări pe diferite rețele sociale, dar atunci ce înseamnă mai exact această tendință?
Clean Girl rezumă această fată care este „natural” frumoasă, fără a fi nevoie să încerce foarte mult să iasă în evidență. Pielea ei arată super proaspătă și hidratată, părul nu este niciodată deplasat, este întotdeauna îmbrăcată în haine simple, dar la fel de sofisticate și confortabile. Fără a uita rutina sa planificată la milimetru, inclusiv obiceiuri sănătoase, obiective de carieră bine definite, momente de lectură și de conectare cu sine. Clean Girl ia viața cu ușurință, dar fără a nu reuși să îndeplinească ceea ce își propune zilnic, urmând o rutină din momentul în care se trezește și până în momentul în care adoarme.
În căutarea unui look „curat”, care pune în valoare sănătatea pielii, acest stil de fată mizează pe o rutină de îngrijire care lasă pielea hidratată și proaspătă. Machiajul ei este luminos și minimal, cu un pic de corector, fard de obraz pentru a obține acel efect de „bronzată”, buze hidratate cu o atingere ușoară de culoare, plus sprâncene pieptănate și umplute.
Părul, în schimb, este menținut cât se poate de natural, uneori liber, alteori cu un coc neted, dar legat într-un mod relaxat. Iar când vine vorba de modă, pentru Clean Girl „less is more” și de aceea urmează un stil atemporal, mizând pe piese de bază și o paletă de culori neutre. Ai nevoie de piese precum: o cămașă albă, un tricou negru, blugi și rochii fluide.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.