BARK Air este o companie aeriană de lux ce transportă în condiţii excelente atât câinele, cât şi stăpânul. Primul astfel de zbor a avut loc săptămâna trecută pe ruta New York – Los Angeles, iar aeronava a fost „fully booked”.
Interesant este că de la lansarea serviciului şi până în prezent, BARK Air a primit zeci de solicitări, zborurile programate în luna iunie fiind rezervate aproape în totalitate.
Compania are active în prezent doar două rute, New York – Los Angeles şi New York – Londra, însă în viitor, în funcţie de cerere, acestea se pot îmbogăţi cu unele noi.
Compania aeriană adaptează toate beneficiile transportului aerian charter public, astfel încât să se adreseze în mod special patrudezilor – și stăpânilor, de asemenea.
Bark Air susţine că fiecare animal primeşte tratament preferenţial. Înainte de decolare, reprezentanţii companiei se interesează de fiecare câine în parte, astfel încât în funcţie de preferinţe, să îi ofere un zbor cât mai plăcut.
Câinii primesc hrană, apă, tratament spa şi poate cel mai important, sunt liberi (aceştia se pot plimba de bună voie, pot dormi unde vor ei, pot sta cu cine vor ei etc.).
BARK Air poate transporta până la 15 câini împreună cu stăpânii lor (aceştia trebuie să aibă minim 18 ani), iar preţul unei călătorii poate ajunge până la 6000 de dolari dus-întors pentru un zbor intern şi până la 8000 de dolari dus-întors pentru un zbor internaţional.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.