La doar câteva săptămâni după ce Musk a anunțat că producătorul auto EV ar accepta moneda digitală ca formă de plată, el a renunțat la decizie din cauza preocupărilor de mediu. „Tesla a suspendat achiziționarea de automobile cu plata prin moneda Bitcoin. Suntem îngrijorați în privința utilizării crescute a combustibililor fosili pentru mineritul de Bitcoin”, ar fi motivul pentru care Tesla nu mai acceptă plata cu această monedă virtuală. „Criptomoneda este o idee bună ... dar acest lucru nu poate avea un cost mare pentru mediu.”, a spus Musk, citat de BBC.
CEO-ul Tesla a declarat că compania nu va vinde niciun bitcoin și intenționează să-l folosească pentru tranzacții „de îndată ce mineritul va trece la o energie mai sustenabilă”.
După anunțul lui Musk, cea mai mare și cea mai veche monedă digitală din lume a scăzut cu aproape 17% în valoare până la punctul său cel mai scăzut de la începutul lunii martie. Bitcoin a fost anterior pe o traiectorie ascendentă, crescând cu 400 la sută în ultimul an și a atins un record de 40.000 de dolari pe unitate. Musk a fost unul dintre catalizatorii succesului său, Tesla investind 1,5 miliarde de dolari în criptomonedă în luna februarie.
Totodată, piața criptomonedelor a suferit o lovitură de 365,85 miliarde de dolari imediat după acest anunț, potrivit CNBC. Ulterior piața a mai recuperat din pierderi.
Potrivit cercetătorilor de la Universitatea Cambridge , mineritul de Bitcoin consumă în prezent aproximativ 110 Terawatt ore pe an, ceea ce echivalează cu aproximativ 0,55 la sută din producția globală de energie electrică. Pentru a pune acest lucru în perspectivă, criptomoneda consumă mai multă energie pe an decât consumă unele țări precum Olanda, Argentina, Malaezia și Suedia.
Elon Musk a spus că Tesla se va îndrepta spre alte criptomonede care utilizează mai puțin de 1 la sută din energia Bitcoin pe tranzacție. Dogecoin ar putea fi o astfel de opțiune, deoarece folosește 0,12 de kilowatt-oră (KWh) pe tranzacție, în timp ce bitcoin utilizează 707 KWh, conform statisticilor TRG Datacenters.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.