Acțiunile Tesla (TSLA) au pierdut marți 21% din valoare, după ce Standard & Poor's a refuzat să o adauge la indicele său de 500 de acțiuni importante din SUA. Pentru a fi adăugat la index ar fi fost nevoie de administratori de portofoliu care reflectă indexul pentru a cumpăra acțiuni suplimentare. O parte din creșterea acțiunilor Tesla în ultimele luni a fost anticiparea faptului că se va întâmpla.
Dar, în timp ce S&P Indexes anunța vineri târziu că adaugă Etsy, o piață online pentru meșteșugari; Teradyne (TER), o companie specializată în automatizare industrială și robotică; și Catalent (CTLT), care dezvoltă produse farmaceutice, la index, absența Tesla a fost o mare dezamăgire pentru investitori, determinând vânzarea.
Indicele impune companiilor să aibă un anumit plafon de piață și un istoric al profitabilității pentru a fi adăugat. Tesla șterge cu ușurință pragul plafonului de piață, fiind cel mai valoros producător de automobile din lume. Dar rentabilitatea sa este oarecum nouă. A înregistrat primul său profit anual din exploatare în 2019.
Scăderea de marți de 21% a eliminat diapozitivul companiei cu 19% în ianuarie 2012, la mai puțin de doi ani de la oferta publică inițială. Compania a treia și a patra cea mai mare scădere de o zi a venit atunci când a pierdut aproape 19% pe 16 martie și 17% pe 5 februarie a acestui an. Acțiunile au revenit frumos de la fiecare dintre aceste vânzări.
Totuși, chiar și odată cu scăderea de 21% marți, acțiunile Tesla s-au aproape cvadruplat în valoare până acum, crescând cu 295%. Stocul a scăzut cu 34% de când a atins un record pe 31 august.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.