Atenție, se vinde cu 150.000 de dolari. Ai citit bine, 150.000 de dolari!
În interiorul „Inudono”: introdusă de Bunkaizai Kozo Keikaku, o companie din Osaka, Japonia, căsuța pentru câini este diferită de oricare alta. Este realizată manual folosindu-se aceleași tehnici ca la sanctuare și temple.
Materialele folosite includ lemn de chiparos japonez de hinoki și keyaki, granit pentru bază și plăci de cupru pentru acoperiș. Casa măsoară 119,1 cm înălțime și 122,5 cm lățime, în timp ce deschiderea interioară este de 41 cm înălțime și 39,4 cm lățime.
Comenzi exclusive care durează de la 6 până la 12 luni
„Inudono” este o combinație a cuvintelor japoneze „inu”, care înseamnă câine și „dono”, care înseamnă stăpân feudal. Și pentru a se asigura că locuința câinelui este suficient de luxoasă, Bunkaizai Jozo Keikaku a estimat că fiecare comandă va dura între șase și 12 luni.
„Inudono” le permite celor interesați să-și răsfețe câinii în cel mai luxos mod posibil, dar căsuța destul de unică și scumpă are un preț uriaș de 150.000 USD și este de așteptat să fie precomandată începând cu septembrie 2022.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.